Curtis Jackson je sinoć nastupio pred oko 2.500 hiljade fanova
Mesto: Hala Pionir, Beograd
Vreme: Četvrtak, 1. april 2010.
Koliko je pop industrija savremenog doba surovo okruženje najbolje se vidi na skorim pokušajima i iskušenjima nekadašnje neosporive planetarne zvezde 50 Centa. Čovek čiju smo priču 2003. znali svi (ako ne i pevali svi) o tome „kako ulazi u klub sa 20 ortaka“ i kako „ima ekstazi ako nas zanima uzimanje droga“, sada je prinuđen da radi hardkor album, isto tako kao što mora da pristane da mu se koncert premesti sa lokacije od 20.000 ljudi na halu kojoj je plafon 7.000, a da od toga bude trećina puna.
Da, to znači da je sinoć na Fiftiju bilo najviše 2.500 duša, a pre samo četiri godine isti izvođač je imao punu Arenu. Što je još važnije – ceo svet na kolenima. Situacija sa nedostakom ljudi najbolje se uvek vidi na onim „neoficijalnim meračima posete“, tj. tapkarošima. U momentu kad su išle predgrupe, negde 45 minuta pred Fiftijev izlazak, karte od 2.750 dinara davale su se za 300 dinara, tj. za kladioničarski tiket za predstojeći vikend.
Ono što je sinoć bilo primetno u Pioniru jeste prisustvo velikog broja najmlađih sugrađana što je jedna od retkih potvrda da je u pitanju koncert (bivše) svetske pop zvezde. Mora se priznati da je bilo vrlo simpatično videti te mališane koji oponašaju MTV spotove, svako već prema rodnoj podeli. Ako možemo da govorimo o prednostima ovako male posete, to je svakako činjenica da su ovoga puta put na koncertu bili samo najveći fanovi i da je ovih 2.500 ljudi stvorilo atmosferu kakve često nema ni na nekim stadionskim koncertima.
Što se samog nastupa tiče, imali smo prilike da vidimo i osetimo misteriju Fiftijevog uspeha. Naime, svako ko ga je barem jedanput slušao uživo složiće se sa tim da u pitanju nije naročito dobar reper, niti bog zna kako dobar "šou mejker". Doduše, neosporno je da postoji određena vrsta „flegmatične harizme“ nabildovanog simpatičnog praseta koje mrmlja uz lenji smešak i to ne možete a da ne nađete zabavnim.
Iz G-Unita je na sinoćnjem koncertu bio samo Lloyd Banks (u Areni je Fiftija pratila mnogo brojnija ekipa, uključujući i Oliviu). Banks je sinoć izveo svoj novi planetarni hit Beamer, Benz or Bentley i time je držao masu podgrejanom dok se Fifti „presvlačio“.
Obzirom da Fifti nije naročit u domenu stage presencea, momenat obnaživanja raskošnog geto torzoa je čuvan mudro za kulminaciju koncerta kada je bela siledžijka bačena u publiku među razjarene fanove. Set lista se sastojala, očekivano, od proverenih hitova (Wanksta, 21 questions, P.I.M.P., This is how we do, Candy shop...) i od nekoliko novih bengera što je pomalo začuđujuće obzirom da je ovo promo turneja za novi album. Stiče se takođe utisak da jedini realan Fiftijev doprinos rep istoriji, In Da Club, nije od beogradske publike ovaj put dočekan kako zaslužuje, što nije sprečilo autora redova da tu himnu dočeka polugo.
Iz svega pomenutog bi mogao da se izvede zaključak da je možda jedna velika karijera na zalasku pred našim očima i da se to možda može videti iz intervjua koji je Fifti dao Blicu gde je gospodin Jackson na pitanje novinara zašto bi trebalo da dođemo na njegov koncert odgovorio sa „zato što me najverovatnije nećete videti narednih nekoliko godina“. To nije odgovor koji pokazuje samouverenost.
GALERIJA (Stanislav Milojković)
Povezano:
NAPOMENA:
Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.
Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.
Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.
Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.
Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.
Komentari