Rekonstrukcija je uspela u dovoljnoj meri – Tatin sin predstavlja uspeo tranzicioni projekat, sugerišući bolje dane, a istovremeno zadržavajući lako uočljivu vezu sa poznatom i potvrđenom autorskom poetikom Sandlera kao jednog od nepobitno najznačajnijih komičara filmske sadašnjice
Originalni naziv: That's My Boy
Scenario: David Caspe
Uloge: Adam Sandler, Andy Samberg, Leighton Meester, Vanilla Ice, James Caan, Milo Ventimiglia
Žanr: Komedija
Trajanje: 116 min
Proizvodnja: SAD, 2012.
Kad se kuća zaljulja, kada popuste temelji voljenog doma delati se mora; uz to, poželjno je krenuti od ključnih stavki. Stari nauk kojeg je, srećom po mnoge mu, reklo bi se, manje-više bespogovorne poklonike, bio svestan i Adam Sandler kada se u okviru njegove nezaustavljive filmske radionice Happy Madison pristupilo realizaciji Tatinog sina. Sandler je Sandler, u svojim lošijim izdanjima počesto i kočničar izraženijeg uspeha filmova u kojima je glavna zvezda i koji su, uostalom, i skrojeni baš po njegovoj meri i njegovom ukusu, zato ne čudi da se u rekonstrukciji krenulo od sveže krvi na drugim važnim pozicijama – u igru su uvedeni novi scenarista i novi reditelj.
Ovo ostvarenje u dobroj meri jeste ziheraški blef, ali blef koji je ipak (i mimo neuspeha na bioskopskim blagajnama Amerike) dovoljno uspeo. Sandler je ljubiteljima starozavetnog Sandlera isporučio film koji drži vodu i nudi rečite razloge za zadovoljstvo, ali je o istom trošku odškrnuo i vrata ka svežijem izrazu koji bi mogao da bude podrobnije da bude istražen u ostvarenjima koja tek slede.
Ovako priča o neodgovornom ocu i njegovom otuđenom, a ekstremno uprizorenom sinu pruža dovoljno šarma, gross-out preterivanja je na pretek, film počinje bravuroznim segmentom koji će ostati za poduži nezaborav, podosta je posprdnih osvrta na spokojnije osamdesete, film je dupke pun sjajnih epizodista i zgodnih detalja, jedan deo filma uspela je replika humora i izraza Mamurluka u Las Vegasu i Projekta X... A sve to, kada se podvuče crta, a stavi na tas nasuprot preambicioznoj minutaži i Sandlerovom glumačkom manirizmu, ostavlja preovlađujuće povoljan utisak o Tatinom sinu kao celini.
NAPOMENA:
Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.
Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.
Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.
Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.
Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.
Komentari
Trenutno nema komentara.
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali tekstove.