I kreacionistima će lako u oči upasti svakodnevni primeri evolucije. Tako je, recimo, srpsko viđenje reality programa došlo do naredne evolutivne kote – reenactment pristupa. Ovo je prvi u nizu tekstova koji će se baviti ovom pomamom u srpskoj verziji za recesiono leto gospodnje 2012.
Jedan od krupnih mitova zapadnjačkog svetonazora je priča o survivor potencijalu koji tihuje u svakom od nas. I čeka pravi čas. Nekad član Indexovog radio-pozorišta, ali ipak poznatiji kao crossdressing imitator Goran Stojičević-Karamela nenadano se pokazao kao istinski survivor.
Nakon par godina provedenih na TV BN (uz Kopernikus najsigurnijoj od svih kuća za udomljavanje ražalovanih TV zvezda i prevaziđenih selebritija), Karamela je početak jeseni dočekao kao deo nove ponude i dalje dezorijentisane TV Pink. Karamelini Preljubnici su tako postali dostupni i gledaocima koji ne gaje sklonost ka opsukrnoj TV produkciji na, recimo, šesnaestu decimalu. Preljubnici su, kako će vazda srditi i zloupotrebljeni Karamela u više navrata glasno ustvrditi, njegovo autorsko delo i intelektualna svojina. I ne mari puno što je takvih programa, počev od američkog Cheaters, na globalnom planu tušta i tma.
Postavka Preljubnika je jednostavna – pod paskom snagatora iz detektivske agencija Protekta Karamela u pratnji Suzane Perović, nekadašnje Aske, potom folk-solistkinje i seks-simbola sa punim opravdanjem, uhodi preljubnike, na kraju pružajjući prevarenima da se suoče sa onima koji su se o njih ogrešili. Karamela i Suzana Perović, koja je ovda zadužena mahom za kraće povike, grljenje ucveljenih i malo epizodističke drame u dubini kadra, obučeni su kao otpadnici iz Rhytm Nation armije Janet Jackson nekada davno. Ostalo je dopalo glumcima-amaterima i inim entuzijastima koji u scenografijama jeftinih hotela i civilskih favelastih vikendica krše bračne zavete, a tu i tamo izrodi se i poneka efektna varijacija na početnu, ipak ograničavajuću temu preljubništva. Tako bi, recimo, priče o grobaru koji gaji fetiš ka zavođenju ucveljenih udovica ili vašarska pevačica koja uz pesmu kinji i muža i svekrvu i ljubavnika, bilo zanimljivo videti u filmskom pakovanju Mladena Đorđevića, kome je takav naturalizam donekle blizak.
Karamela svoju survivor bit dokazuje i povremenim, a sad već protokolarnim garnirungom u vidu osujećenih nasrtaja na njegovu malenkost. Tako smo dosad videli da je grlićem flaše uboden u vrat, svako malo lete i flaše i pesnice put njegove glave i detaljno remiksovanog mu lica, a pljušte i pretnje smrću. Karamela se, pak, ne da tako lako zastrašiti. Naravno, pitanje samoproklamovane moralne policije stoji, posebno kada na bračnu i blisku etiku pozivaju Karamela i Suzana Perović, skrjanuta vedeta ranog orgazmičkog neo-folka, u čijem opusu će zauvek blistati stihovi poput "Opa, opa, sele, Joj šta mi dečko radi" ili "Nije koka-kola slađa od mog bola". Ali to je već neka stota priča.
NAPOMENA:
Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.
Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.
Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.
Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.
Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.
Komentari