U povratku sa decembarskog nastupa u Beogradu sam povraćala kroz prozor taksija, zbog pelinkovca Gorki list koji sam pila da bih se zagrejala u onom prokletom prostoru
Nakon razlaza članova benda
Add N To (X), poznatog po energičnom spoju bučnih analognih sintisajzera, naprednih rock 'n' roll ritmova i opsednutošću vokoderima i svime onim što se moze podvesti pod robotskom romantičnošću, prvi solo singl i album izbacila je Ann Shenton, i to kao mnogo ličniji i mirniji zapis. Ime je izabrala baš po jednoj od poslednjih pesama Add N To X -
Large Number.
Sticajem okolnosti, njen prvi dolazak desio se u ulozi gosta/pomoćnika
Chicks On Speed decembra '04, a ovaj mini intervju nastao je nekoliko nedelja kasnije, posredstvom e-maila koji je Ann ostavila potpisujući se na moj Plug Me In 7''.
Teško je bilo poverovati da je adresa prava, ali ubrzo je stigao pravi odgovor...
POPBOKS: Ako si već rekla da si ti kriva za raspad Add N To (X), da li si se ikad pokajala?
ANN: Da, mislim da sam ja bila kriva, ali Barry & Steve su otišli na turneju bez mene i reakcija publike na to nije bila baš najbolja: sve vreme je vikala: "Where's Ann?".
A Berry im je za uzvrat govorio da odjebu, tako da je cela stvar poprimila jednu veoma agresivnu atmosferu, ne baš punkerski, već samo neprijateljski.
Barem sam nedostajala publici, mada sam se zbog toga nekako osećala loše. Nismo mogli da nastavimo zajedno kao bend, mrzeli smo jedni druge, Barry & Steve su se posvađali, ja sam pokušala da udavim Barryja u bazenu u L.A, Barry je hteo da me ubije, svi smo čuvali svoja leđa u konstantnom strahovanju da neko nekoga ne ubije.
Sada radiš sama... projekat Large Number je svakako ličniji, ali mu nekako nedostaje ta čudesna vožnja koju je Add N To (X) imao.
Znači, mojoj muzici nedostaje čudesna vožnja??!! E pa, baš ti hvala.
Da budem iskrena, želela sam da snimim nešto sasvim drugačije od Add N To (X), to je moralo da bude eksperiment, tako da niko ne može da kaže odakle to dolazi. Takođe, sebi sam obećala da prva ja moram da izdam bilo šta solo nakon raspada benda, tako da sam sve snimila za ukupno tri nedelje.
Da li moraš da praviš kompromise kada radiš sama?
Ne mislim da iko treba da se kompromituje kada je muzika u pitanju. Ako da, onda bolje odustani.
Živimo u digitalnom dobu. Da li koristiš softver ili i dalje veruješ u sočni kontakt između čoveka i mašine?
Digitalno još uvek ne liči baš na mene, uvek sam više cenila i koristila analogno, to je sastavni deo mog zvuka, jedino novo što sam nabavila u Njujorku prošlog meseca jeste Micro Korg, a njega ne bih inače koristila da nije toliko lagan, mali i lak za nošenje kao ručni prtljag. Moj Korg MS20 je moja ljubav, ali je na žalost težak, samo njegov kofer teži 40 kg, a kada putujem sama moram da svedem opremu na minimum. Nisu više tu dečaci da mi pomognu sa nošenjem.
Imam kolekciju ručno pravljenih oscilatora & sound mašina, koje mi je napravio prijatelj iz Amerike, napravio mi je Gestaposajzer i znam jednog lika ovde koji mi pravi deset novih mašina za 2005.
Obožavam kada pronađem redak i ručno izrađen instrument, nešto neobično je daleko interesantnije od komada najnovije opreme koji će svaki studio odmah da pazari.
Više volim kada sama nabasam na ljude ili instrumente. Preferiram otpad života za supermarket pakla.
Kada nastupaš ti si negde drugde; nedostaju ti kablovi... Gde se tada nalaziš? Da li se sećaš svog stanja svesti nakon nastupa?
Kada se nalaziš na stejdžu sve je pomalo kao u sudaru, stvari se ubrzavaju pa se onda naglo uspore, kao slow motion. Veoma je čudno kada se čovek nalazi u tom prostoru, to je kao paralelni svet, postoje granice onoga što može da se dogodi ali haos i doživljaj se nikada ne mogu ponoviti, svaki nastup uživo je svet za sebe, oprema eksplodira, nestaje struje, sve tvoje najbolje ideje mogu propasti ili se nešto čudesno može dogoditi... Jednostavno, ništa ne mošeš predvideti.
U povratku sa tog decembarskog nastupa u Beogradu, povraćala sam kroz prozor taksija, zbog pelinkovca Gorki list koji sam pila da bih se zagrejala u onom prokletom prostoru.
Kako izgleda tvoj nastup kao Large Number?
Kada nastupam kao Large Number, nekad sam tu samo ja, moj gestaposajzer, teremin, sintisajzeri i matrica... Ponekad radim i sa bubnjarem... sve se i dalje menja. Takođe, kada nastupam imam i igrače, članove benda Kings Have Long Arms, oni su iz Šefilda i nalaze se na našoj kompilaciji
Electronic Bible, nastupaju u donjem vešu i mažu se puterom.
Diskografija:
V.A.6 - 'He plays like a disease', 7'' single, Blow up records (1996)
Vero electronics, LP, Soul Jazz Records
'On the wires of our nerves', LP, Soul Jazz records
'On the wires of our nerves', licensed to Mute 1998
'Demon Seed', 12''
'King Wasp', 12''
'Black Regent', single, Soul Jazz records
'Avant hard', LP, Mute Records
'Little black rocks in the Sun, 10'', Mute Records
'Revenge of the black regent', single, Mute Records
'Metal fingers in my body', single, Mute Records
'Add insult to injury', LP, Mute Records
'Plug me in', single, Mute Records
'The poker roll, single, Mute Records
'Loud like nature', LP, Mute Records
'Take me to your leader', single, Mute Records
'The alternative 3', album,soundtrack, Lo Recordings
As 'Shenton Engine'….
'The broken voice', LP, compilation
'Hmmm compilation', LP
'Sprawl', imprint Records
|
Komentari
Trenutno nema komentara.
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali tekstove.