Na albumu 'Krigle' Bad Copy sija u trenucima kad šalje „želje i pozdrave“, ovoga puta su nastradali izvesni Miljuš i Goša iz Emotiona, ali i Kepa sa B92 koji je, sudeći po matrici na tragu Outkasta (dušu dala za emitovanje pre podne na radiju), posebno nadahnuo Viklera.
Iz dosadašnje (anti)karijere beogradskog trija Bad Copy jasno je makar to da njihovi albumi predstavljaju manje ili više veran zvučni zapis najboljih trenutaka na raspad žurkama, tj. na onim žurkama na kojima je poenta izblamirati se, i na kojima je svako preterivanje dobrodošlo. Stoga je na ovom mestu svaka priča o repu u ozbiljnom, žanroskom smislu, deplasirana, budući da Vikleru, Timbetu i Ajsu ni bif nije svetinja ( „Ja sam najbolji, a ti nisi najbolji...“ itd. u pesmi Dobro repujem). Ukratko, to je ona vrsta zabave na čijem vrhuncu oni odmeravaju tange sa ostatkom scene (pesma Tange).
Na albumu Krigle Bad Copy sija u trenucima kad šalje „želje i pozdrave“ (ovoga puta su nastradali izvesni Miljuš i Goša iz Emotiona, ali i Kepa sa B92 koji je, sudeći po matrici na tragu Outkasta koja je dušu dala za emitovanje pre podne na radiju, posebno nadahnuo Viklera); zatim kad se bavi modernim životom i popularnom tehnologijom (Macbook, Vodio sam devojku na soju...), i kada članovi trija pokazuju veliki storitelerski talenat (Plićak i Metalac).
Međutim, neobuzdanost na svakoj raspad žurci dovodi do onih svima nama dragih raspad momenata, ali oni po Bad Copy uopšte nisu bezazleni. Tako na primer, pesme o alkoholu iznuruju slušaoca klišeima i odaju utisak da se beogradski trio klima, hodajući po tankoj liniji koja ih deli od nekakve „Riblje Čorbe srpskog repa“. To se naročito odnosi na pesmu Prestajem da pijem, ali i Posle 10 kojoj je, uostalom, i prošao rok trajanja (zabrana prodaje alkohola u prodavnicama posle 22h je ukinuta u međuvremenu). I uopšte, deo albuma od Tangi pa do Metalca daleko podbacuje kako u domenu inspirativnosti mc-jeva, tako i kada je reč o matricama koje u najboljem slučaju deluju kao skice, a u najgorem kao nešto što je sklepano na brzaka.
Ono što, međutim, u krajnjem skoru ovde odnosi prevagu jeste hitoidni potencijal u pojedinim trenucima kao i lakoća sa kojom Bad Copy „kupuje“ slušaoca pesmom kao što je Ljubav ili pivo (koja upravo predstavlja primer kako alkoholna i pornografska tematika ne mora da bude klišeizirana i dosadna). Kad je pak reč o javnim nastupima i dosadašnjoj karijeri, može se reći da bend funkcioniše kao izobličeno ogledalo odurne srpske estrade. Štaviše, ima i nečeg endikofmanovskog u tome što Bad Copy, kad već ne postoji nikakvo tržište, bira uživanje u tangama i valjanju u ovdašnjem estradnom blatu, praveći od toga javni događaj i, opet, sprdnju – druženje sa Velikim bratom (i prostaštvo), spajnaltepovski raspad zarad solo karijera, oproštajni koncert, pa onda povratak...
Drugim rečima, i za Krigle važi isto što i za dosadašnju priču o triju: možda na toj žurci nisu sve fore jednako dobre, ali provod jeste dobar (E si mi dobar).
NAPOMENA:
Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.
Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.
Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.
Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.
Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.
Komentari