Popboks - Burial favorit u kladionicama [s2]
Gledate arhiviranu verziju Popboksa
Popboks - web magazin za popularnu kulturu

Vesti · 01.08.2008. 18:02 · 14

Burial favorit u kladionicama

Misteriozni londonski dubstep umetnik Burial ima najveće šanse da osvoji ovogodišnju nagradu Mercury - bar prema situaciji u britanskom lancu kladionica William Hill.

Kad su nominacije objavljene, ove kladionice su procenile da su favoriti Radioheadov In Rainbows i The Age of the Understatement grupe Last Shadow Puppets.

Misteriozni londonski dubstep umetnik Burial ima najveće šanse da osvoji ovogodišnju nagradu Mercury - bar prema situaciji u britanskom lancu kladionica William Hill.

Kad su nominacije objavljene, ove kladionice su procenile da su favoriti Radioheadov In Rainbows i The Age of the Understatement grupe Last Shadow Puppets.

Nakon nedelju dana klađenja, zvaničnik William Hilla rekao je BBC-ju da je misteriozni Londonac (ili Londonka?) izbio/la u prvi plan. 

Nije poznato da li će i na koji način misteriozna osoba 9. septembra primiti nagradu za najbolji album koji je došao iz UK ili irske, ukoliko Mercuryjev industrijski žiri odluči da Untrue, koji su Popboksovi kritičari izglasali za najbolji album 2007, zaslužuje i ovo prestižno priznanje.

U februaru ove godine, londonski Independent objavio je da je Burial muškarac po imenu William Bevan, ali to još uvek nije izvesno.

Našu recenziju albuma Untrue možete pronaći OVDE, a TU je Popboksov "kratki kurs" dubstepa .

Kompletan spisak nominacija za najbolji britanski ili irski album nalazi se se OVDE.



Komentari

  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 01.08.2008. 17.24.25
    kad će se britanska muz. industrija osloboditi te nemoći koja je tera da hajpuje neke bezvezne stvari umesto da lepo ima muzičare koji rade nešto da valja i onda ih normalno reklamiraju? čuješ "burial"... tuga ona gastarbajterska
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 01.08.2008. 18.38.06
    ma da... britanska industrija je vestacka hipofizija pasivne supstancijalnosti. ja to ne podrzavam.
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 01.08.2008. 20.42.13
    ziveli dubstep i meho krljic!
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 02.08.2008. 00.21.50
    se slaze sam sa sobom?
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 02.08.2008. 03.40.43
    je objasnio prvim komentarom!
  • Gravatar for flip
    flip (gost) | 02.08.2008. 12.32.09
    sta, vi jos uvek ne znate da je burial zapravo banksy?
  • Gravatar for mika
    mika (gost) | 02.08.2008. 13.03.58
    ovo je stvarno strašno. slažem se sa djapeom - ta prokleta industrija nikako da se uzme u pamet i prigrli prave muzičare a ne te kiborg hibride. strašno!!! živela gitarijada! živeo rnr!
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 02.08.2008. 15.50.29
    ne miko nije stvar u razlici "elektronska"/"gitarska" muzika (ma šta to značilo :S) nego konkretno o britanskoj popularnoj muzici koja servira relativno mnogo bledih likova/muzičkih dela (čast izuzecima!) i to samo zato što se nisu nikad trudili da uče svoje mlade muzičare šta je taj osnovni kvalitet koji imaju američki muzičari na koje se britanci toliko lože, nego im je gistro jeftinije da ulože novac u ogroman hajp poluproizvoda nego u obrazovanje. ovako, na jednog britanskog muzičara koji ima viziju, zvuk i ceo trip, dolazi bar 10 koji lepe sloj na sloj, mehanički stvaraju nekakve "nove" tendencije, svi zvuče ili "soulful" ili "kompleksno" ili "grandiozno" ili "ambijentalno" ili "urbano" ili "zagonetno" itd. blablaablaa a u stvari im nedostaje osnova u stilu, nedostaju im meso i kosti u kompozicijama. postoji objašnjenje za to ali o tome ću ako bude interesovanja. B-)
  • Gravatar for @djape
    @djape (gost) | 02.08.2008. 16.58.30
    u pravu si! a i srpska ponekad lici na biratnsku. pitaj jarbole i liru vegu. sve neki hibridi
  • Gravatar for cerak kukuruzi
    cerak kukuruzi (gost) | 02.08.2008. 19.46.46
    jasno je da je burial zapravo spasoje vlajic.
  • Gravatar for 1234567890
    1234567890 (gost) | 03.08.2008. 17.17.49
    -lepe sloj na sloj, mehanički stvaraju nekakve "nove" tendencije, svi zvuče ili "soulful" ili "kompleksno" ili "grandiozno" ili "ambijentalno" ili "urbano" ili "zagonetno" itd. blablaablaa a u stvari im nedostaje osnova u stilu, nedostaju im meso i kosti u kompozicijama.- NE VERUJEM DA MISLIS DA JE TO KARAKTERISTICNO SAMO ZA BRITANCE I NJIHOVU MUZIKU. PA TOGA IMA I U AMERICI, JAPANU ,AZERBEJDZANU.....GEOGRAFSKA ODREDNICA JE SKROZ NEBITNA. SVE TO STO SI REKAO JE KARAKTERISTIKA MODERNE MUZIKE, SPAJANJE NESPOJIVOG, MESANJE SVEGA I SVACEGA. PITANJE JE SAMO KO JE SPOSOBAN U TOM BUCKURISU DA ODRADI POSAO. VIDI SE DA SLUSAS MUZIKU ALI DA SI PRIKLONJEN MALO VISE AMERICKIM UZORIMA. BEZVEZE JE TO TAKO POSMATRATI. VERUJ MI DA I MADJARI, CESI, POLJACI, SPANCI.....IMAJU STA DA PONUDE. SAMO TREBA KOPATI I ODVAJATI ZITO OD KUKOLJA. STO SE BURIALA TICE MENI JE OK., ALI SE SLAZEM DA SE DIGLA MALO VECA PRASINA OKO NJEGA. MISLIM DA CE SLEDECE IZDANJE DA GA UNISTI.
  • Gravatar for cerak kukuruzi
    cerak kukuruzi (gost) | 03.08.2008. 20.15.01
    a opet, mozda je burial i djape...
  • Gravatar for djape
    djape (gost) | 04.08.2008. 00.52.57
    @1234... pisao sam da RELATIVNO - u odnosu na broj muzičara i njihovih dela - u britanskoj popularnoj muzici (i industriji koja pakuje i prodaje tu muziku) ima više kukolja nego žita. nije svako mešanje elemenata u nekom muzičkom delu loše ali jeste loše kad ne postoji osnova. a u plesnoj muzici koja čini najveći deo popularne muzike, osnovu čini groove. britanci uglavnom nemaju groove (čast izuzecima). i mislim da je istorijski taj problem nastao razvojem northern soul scene koja je prva koja je izdigla dja do kultnog statusa a dji northern soul scene su propustili funk ostajući na soul temama '60ih i tako lišili generacije šireg prepoznavanja funka kojim je čitavo nasleđe crne muzike došlo do svoje ritmičke i plesne esencije da bi ta esencija bila izdvojena prvo u rapu (breakbeatovi i bas linije), a zatim i u houseu, technou, jungleu/dnbu... mislim da britanci nisu ni punk nikada ozbiljno uzeli sa muzičke strane - naravno, delom zbog toga što ni sami punkeri nisu bili iz fazona da budu shvaćeni (isključivo) kao muzičari. tako je britanska popularna muzika izgubila jednu od retkih šansi da na osnovu domaćeg proizvoda prihvati minimalistički princip u stvaranju popularne muzike što nam daje današnju situaciju u kojoj 9 od 10 britanskih izvođača ne bilo kom nivou uspeha unutar industrije imaju problem sa tim što sam nazvao potpuno bezidejnim i nezasnovanim lepljenjem sloja na sloj - pravim muzičkim beskičmenjaštvom - stvaranjem muzike bez kičme.
  • Gravatar for vlad
    vlad (gost) | 09.09.2008. 23.41.31
    a gde 9/10 muzicara stvara muzicke ideje i muziku sa kicmom? mislim da je 10 % super cifra, nigde to ne mozes da nadjes...
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali tekstove.

NAPOMENA:

Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.

Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.

Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.

Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.

Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.