Dve godine je prošlo od njihovog fenomenalnog debija
Street Dad (2002) koji je otvorio vrata nekim “bratskim” bendovima poput !!! da krenu u širu ekspanziju svojom fuzijom disco i punk-dub zvuka. Na drugom albumu,
Outhud su odlepršali još dalje u disco, a istovremeno zabrazdili dublje u dub. To i nije loša kombinacija, naprotiv, ali samo ako je podržana moćnim pesmama, što u njihovom slučaju podrazumeva pomerajuće bas linije, udarački ritam i pletiva raznobojnih gitara, ne uvek adekvatno prisutnih na ovoj ploči.
Novost je ta da je sastav obogaćen vokalom čelistkinje Molly Schinct, dok živih bubnjeva više uopšte nema, na uštrb elektronike. Oseća se uloženi trud, detalja je pregršt, istina, ne uvek najoriginalnijih, dok produkciji kao da fali bas registra. Molly poseduje prijatan i ne naročito harizmatičan vokal, koji kroz čitav album odječe u pomalo zamornom ehu. Da li se namerno išlo na tankoću?
Outhud su poznati po dugačkim groove numerama u kojima ni sekunda ne popuštaju pažnju, elegantno dostižući vrhunce nadgradnjom ritma i finim gitarskim aranžmanima. Nažalost ivica je tanka, pa tako njihov zvuk lako sklizne u bezbojnost. Prva numera
It's For You dobar je primer.
Međutim, kako odmiče, ploča postaje sve bolja.
How Long je produkcijski verovatno najbolja, jer zaprljane orkestracije samo podmazuju funky “bootzilla” bas liniju.
One Life To Leave je efektan potez, u njihovom maniru: post-punk-disco-dub minimalizam, a blago distorziran glas, ovaj put sveden je na pravu meru. Ipak, očigledno da Outhud imaju mnogo više toga da kažu svojim instrumentalima nego vokalnim numerama.
Dear Mr Bush, There Are Over 100 Words For Shit But Only 1 For Music. Fuck You,
Outhud je prepoznatljiv “Street Dad” groove u 11 minuta furiozne disco-psihodelije, dok
2005 A Face Odissey kroz trans priziva večne dub uticaje. Svakako, ovaj bend još ima veliki potencijal.
Let Us Never Speak Of It Again je solidna ploča, ali daleko od visina za koje su preodređeni.
Komentari
Trenutno nema komentara.
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali tekstove.