MOBB DEEP
Blood Money
Rušilački pohod kompanije G-Unit u pravcu daljeg unazađavanja i srozavanja hip-hopa se nastavlja. Tvorci albuma Murda Muzik (1999) i Hell On Earth (’96), ploča koje dobar deo ljubitelja hip-hopa svrstava u remek-dela žanra, nisu sebi smeli da dozvole udruživanje sa tim klanom!
Ne vredi čak ni obrazlagati o svakoj pesmi ponešto, zato što sve imaju mnogo toga zajedničkog: tetoviranog, pobijenog, pobijenog, ušmrkanog, po.ebanog... Njujorški rep dvojac
Mobb Deep pripovedaju kako su G-Unit ozloglašeni, kako voze najbolja kola, imaju najbolje devojke (možete samo pretpostaviti šta rade sa njima), pištolje i sve ostalo. Onda malo G-Unit (koji se, grupno ili pojedinačno, ne pojavljuju samo na pet pesama) pričaju to isto o Prodigyu i Havocu, a onda malo zajedno recituju kako imaju puno para i kako su gangsteri.
Kao i za svaki sličan hip-hop album, jedino što je vredno pomena je muzika i produkcija. Iako je 50 Cent potpisan kao glavni producent, u bukletu piše da je za veći deo pesama odgovoran, kao i do sada, Havoc iz Mobb Deepa. Znači da su G-Unit momke iz Mobb Deepa uzeli pod svoje. Zvuči neverovatno nebulozno, ali tako izgleda. Na zamišljenom vizuelnom prikazu, zvučni signal sa albuma Blood Money frekvencijski se kreće u donjem delu čujnog opsega, što znači da će vas izuti iz cipela u nekom klubu sa dobrim ozvučenjem. Na žalost, dobro bi odreagovali na neku pesmu samo ukoliko se adresa tog nalazi u matičnom gradu Mobb Deepa: tamo bi po pravilu dosta toga bilo skoro savršeno.
Pogled na naslovnu stranu albuma nudi jasne odgovore o bratstvu MB i G-U: Mobb Deep sede ispod piramide na kojoj piše G-Unit, ispod njih je gomila novca. Prodigy i Havoc su definitivno prelomili, i odlučili da su sami sebi najbitniji i da će stvoriti nove obožavaoce. Ali, prodaja albuma, kako pokazuju izveštaji, baš i ne govori u prilog tome. Sve više deluje kao početak krize i, moguće, kasnijeg preispitavanja.
Pesme Put 'em In Their Place i Give It To Me vredne su pomena samo zato što su singlovi, Capital P Capital H je jedna od retkih numera na kojoj nema gostiju (G Unit) i u kojoj se u tragovima čuje onaj stari Mobb Deep s kraja 90-ih, u In Love With The Moula je savršeno semplovan i ukomponovan soul vokal, a isto to se može reći i za pesmu koja zatvara album, It's Alright, samo što je ovde semplovan soul vokal zamenjen glasom Mary J. Blige.
PS: Ocena je tako visoka isključivo zbog produkcije i pesme Capital P Capital H.
NAPOMENA:
Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.
Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.
Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.
Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.
Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.
Komentari
Trenutno nema komentara.
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali tekstove.