Popboks - Srpski film povučen sa FrightFesta [s2]
Gledate arhiviranu verziju Popboksa
Popboks - web magazin za popularnu kulturu

Vesti · 27.08.2010. 16:19 · 30

Srpski film povučen sa FrightFesta

Srpski film Srđana Spasojevića neće biti prikazan na ovogodišnjem Film4 FrightFestu u Londonu, jer su organizatori festivala odlučili da ne prikažu cenzurisanu verziju filma koju je odobrio Britanski odbor za klasifikaciju filmova (BBFC).

BBFC je tražio da iz filma bude izbačeno 3 minuta i 48 sekundi trake, kako navode iz ove komisije, “zbog sučeljavanja slika dece sa slikama seksa i nasilja”.

Srpski film Srđana Spasojevića neće biti prikazan na ovogodišnjem Film4 FrightFestu u Londonu, jer su organizatori festivala odlučili da ne prikažu cenzurisanu verziju filma koju je odobrio Britanski odbor za klasifikaciju filmova (BBFC).

BBFC je tražio da iz filma bude izbačeno 3 minuta i 48 sekundi trake, kako navode iz ove komisije, “zbog sučeljavanja slika dece sa slikama seksa i nasilja”.

Jedan od organizatora Film4 FrightFesta, Alan Jones, kaže da su urednici programa u okviru kojeg se prikazuju horor filmovi, odlučili da ne prikažu cenzurisanu verziju Srpskog filma.

“Film4 FrightFest je odlučio da ne prikaže Srpski film u drastično skraćenoj verziji jer, kao festival sa svetskim integritetom, smatramo da film poput ovog treba da bude prikazan u integralnoj verziji, onako kako ga je reditelj i osmislio”, objasnio je Jones.

“Za razliku od rimejka filma I Spit on Your Grave, koji prikazujemo u verziji odobrenoj od strane BBFC-a, složenost teme i toka radnje u Srpskom filmu, onemogućavaju nas da ga pustimo u izmenjenoj verziji”, dodaje Jones.



Komentari

  • Gravatar for eh...
    eh... (gost) | 27.08.2010. 15.35.46
    ni cenzori vise nisu sto su bili. pravdaju se ''integritetima umetnika'' zato sto su zdravorazumski cenzurisali silovanje novorodjenceta. kao da su fdu zavrsili...
  • Gravatar for chunga lunga
    chunga lunga (gost) | 27.08.2010. 16.13.34
    rasplakao sam se. zar takvu filmchinu?
  • Gravatar for srbija medju sljivama
    srbija medju sljivama (gost) | 27.08.2010. 16.20.47
    ma kad nas Englezi zavole, tad ce i kroati da kazu KOSOVO JE SRBIJA
  • Gravatar for dzeko
    dzeko (gost) | 27.08.2010. 17.45.17
    Vidi vidi, sto su dezurni pljuvaci i samozvani magistri kulture i urbanosti poletili da se slade...sad je odjednom "prava odluka"ovih engleskih baja. Da su ne dao Bog pohvalili film, opet bi dezurnio lezilebovici nasli neki izgovor kako ni Englezi nisu kompetentni. Sve magistar do magistra..
  • Gravatar for Slažem se džeko
    Slažem se džeko (gost) | 27.08.2010. 18.11.23
    3 tuge srpske ova tri komentatora.
  • Gravatar for minka sporo konta
    minka sporo konta (gost) | 27.08.2010. 20.06.41
    ja mislim da to nije džeko nego dzeko, kao onaj (the = d) zeko iz trejlera za srpski film, samo je slučajno progutao spejs. to su te generacije koje odrastaju na srpskom filmu, tom međasu naše kulture. mi neprosvećeni to ne kontramo.
  • Gravatar for minka sporo konta
    minka sporo konta (gost) | 27.08.2010. 21.08.31
    eh, napisao sam kontramo. mora biti zato što sam hejter i kontraš. pređe čoveku u naviku.
  • Gravatar for @minka sporo konta
    @minka sporo konta (gost) | 28.08.2010. 00.58.55
    ne znam šta je međas srpske kulture? za međaš znam, ali za međaš ne znam. naravoučenije : sam si sebi skočio u usta
  • Gravatar for iMe
    iMe (gost) | 28.08.2010. 10.52.05
    aaaa...sta je to "srpski film"??
  • Gravatar for minka sporo konta
    minka sporo konta (gost) | 28.08.2010. 11.07.06
    pa dobro, mi neprosvećeni brkamo tastature. ne bi trebalo to vas fanove srpskog filma posebno da brine. budućnost je na vama, mi smo zaostali/konzervativni i relikt prošlosti, ni tu tehnologiju nismo još savladali. nekad će se o srpskom filmu govoriti kao o pronalasku kompjutera.
  • Gravatar for @minka sporo konta
    @minka sporo konta (gost) | 28.08.2010. 12.57.19
    ne. niste vi zaostali relikt proslosti. vi stye pretpostavljam - fanovi the horrors koncerta na exitu. kao takvi ste marginalni i potpuno nevazni...
  • Gravatar for nene
    nene (gost) | 28.08.2010. 13.49.12
    kako se iz nekih komentara vidi da ih pisu ljudi licno pogodjeni postojanjem ovog filma, sto me navodi da se zapravo raspitam o cemu se radi i probam negde da ga pogledam.
  • Gravatar for da
    da (gost) | 28.08.2010. 15.21.48
    veliki problem ljudi imaju sa ovim filmom, a ne bi trebalo, mož' da ti se sviđa, mož' da ti se ne sviđa... ali priča relikti prošlosto, wtf? film je samo jedna porodična priča, sad moš je voliš, a moš i ne...
  • Gravatar for minka sporo konta
    minka sporo konta (gost) | 28.08.2010. 16.20.52
    eh, danima tako slušam horrors u tmini svog mediokritetskog doma i razmišljam zašto se film u kome se prikazuje napastvovanje odojčeta zove srpski film. i zašto je upregnuta marketinška artiljerija neviđena još od drugog svetskog rata da mu se, da prostite, uhajpuje kvalitet. strepim, zapravo, jer sa jedne strane ne razumem taj prikazani koncept, a sa druge se nadam da će naredne generacije živeti u nekoj boljoj, evropskijoj srbiji u kojoj se ovakvim remek-delima neće turati klipovi u točkove.
  • Gravatar for mim
    mim (gost) | 28.08.2010. 18.10.54
    Jedno je horor, a drugo je bolest. Ovo je ocigledno bolest i daleko od umetnosti, posto film pravdaju artistickim idejama. Mozda je nekom zabava. Meni nije. Moje misljenje.
  • Gravatar for Sancho
    Sancho (gost) | 28.08.2010. 21.12.20
    Ako izuzmete "ogavne" scene iz filma, tu nema sta da se vidi. Jedna srednje zalosna prica sa prosecnom glumom. Mislim da osim Sergeja i Bestica niko nije bio ni priblizno onome sto je pokazao ranije. A te ogvne scene slicne nekom sveopsem klanju u holivudskom hororu, samo su ubacena deca. I sad je to kao neko ludilo... 3/10
  • Gravatar for @sancho
    @sancho (gost) | 29.08.2010. 01.04.20
    ne znas* sancho, ne javljaj se vise... *jes ti imo nekad porodicu?
  • Gravatar for louie
    louie (gost) | 29.08.2010. 12.43.39
    upregnute marketinske artiljerije da se podigne hajp o ovom filmu nema. da ima, bio bi valjda neki natpis u novinama ili prilog na televiziji, a meni se cini da 98% ljudi u Srbiji nije ni culo za Srpski film.
  • Gravatar for Sancho
    Sancho (gost) | 29.08.2010. 13.27.40
    Prica je plitka i predvidiva! Posle 15 min filma sam znao sta ce se desiti do kraja. Porno banda je biblija za ovaj film!
  • Gravatar for @sancho
    @sancho (gost) | 29.08.2010. 14.27.28
    Mislim da osim Sergeja i Bestica niko nije bio ni priblizno onome sto je pokazao ranije (Sancho) ___________________________ odlican i "strucan"prikaz. sad mi molim te reci jednu karakternu ulogu po kojoj pamtimo slobodana bestica i po kojoj smo ga svrstali u doajene srpskog glumista novije generacije (uslovno receno) rame uz rame sa sergejom ili sa zikom.... kako ljudi lupaju u nameri da dokazu svoje stavoive, pa to nije humano vise...
  • Gravatar for .
    . (gost) | 29.08.2010. 15.03.39
    Jeste porno banda bolja, ali ni srpski film nije toliko loš koliko je popularno pljuvati po njemu.
  • Gravatar for minka sporo konta
    minka sporo konta (gost) | 29.08.2010. 16.32.01
    čak i rečenica ''koliko je popularno pljuvati po njemu'' je uhajpovana i deo koncepta. doduše, branitelji ponetiraju i stavom da je sergej doajen srpskog glumišta. takođe se zalažem za humanost u ovoj diskusiji, a prvi korak na tom putu je da ne pišemo ovakve izjavne rečenice. jedina karakterna uloga sergeja trifunovića ikada je - što savršeno glumi sergeja trifunovića. ni žika todorović nije daleko od toga, samo što on ima bonus na fdu skali - on je ''urban od roždenja'' i svirao je muzike.
  • Gravatar for koja smo mi govna
    koja smo mi govna (gost) | 29.08.2010. 17.59.15
    Film je vise od perverzije utoliko sto se radi o propagandi.
  • Gravatar for hipoteza
    hipoteza (gost) | 29.08.2010. 18.01.25
    Zamislite frke da se film sa silovanjem novorodjenceta zove "Jevrejski film". Ovo "Srpski film" je nemastovito.
  • Gravatar for taboo
    taboo (gost) | 29.08.2010. 18.04.07
    Jedini taboo koji ovaj film nije dotakao je pitanje finansiranja ovakvog filma. Kompletan taboo. Spooky.
  • Gravatar for Sancho
    Sancho (gost) | 29.08.2010. 19.35.02
    Nisam imao nameru da Bestica stavim u isti kos sa Zikom i Sergejem, vec da istaknem njegovu najbolju ulogu do sada. A Zika me je u ovom filmu razocarao, realno.
  • Gravatar for .
    . (gost) | 29.08.2010. 22.50.07
    @minkasporokonta Dosta više sa Fdu. Koji problem imaš s tim faksom? Odaješ utisak da si propali skriboman sa dvadeset scenarija i isto toliko pokušaja da upišeš isti faks. Ne vidim zašto se ovde toliko pominje taj fdu lobi, jer ja ne vidim nikakvu vezu među tim ljudima osim da ima dosta netalentovanih ljudi koji se pozivaju na tarkovskog i slična imena, a prave loše filmove i fino od toga žive. Ni šaka jada ljudi koja ima nekog talenta i radi nešto nije udružena. Svi oni manje više gledaju svoja posla i povremeno se prepucavaju, jer su sujetni. To što sam rekao da je popularno pljuvati srpski film je zbog toga što ovde postoji tendencija da se gotovo sve domaće pljune, i ne priča se hladne glave. Da je drugačije onda bi ljudi uvideli i da taj film ima i neke kvalitete pored mana, a s obzirom da je domaća kinematografija u nezavidnom položaju, mislim da je jako važno priznati takve kvalitete. Ja na primer za glumu nemam nikakve zamerke i mislim da su glumci uradili tačno ono što je od njih režiser i tražio. Ne osećam to samo u glumi, već na opštem planu. Jednostavno, imao sam utisak kontrole režisera nad filmom, što je vrlo pozitivna stvar. Opet, ne govorim da je film načelno dobar jer u svom vrhuncu, u pančlajnu, o srpskoj porodici, poruka filma gubi svaku jačinu. U tom trenutku kada bih trebalo da budem šokiran, meni više do filma i junaka nije stalo. Slična stvar je npr. sa rimejkom Clash of the titans, u trenutku kada dolazi pančlajn(release the cracken) mene više ni film ni kreken ne zanimaju, nego gledam na sat. Dakle, poenta srpskog filma se gubi u samom filmu u trenutku kad treba da bude najjasnija, ali svejedno iz tog filma može puno da se nauči zanatski i zato je značajan.
  • Gravatar for @sancho
    @sancho (gost) | 29.08.2010. 22.59.36
    slazem se...ovo je prva dobra uloga slobodana bestica. hmmm meni je zika odigrao odlicno. sergej takodje iako ga preterano ne volim...kaja zutic glumi totalno ravno...uvek isto, tako da me ona nije fascinirala, a u ulozi zikine zene bih vise voleo da sma vidoe miru furlan, mislim da bi joj ova uloga legla ko budali samar..ali je nazalost matora za to... inace ne znam cemu pljuvacina? ovo uopste i nije "umetnicki film". naime dezurni pljuvaci polaze od toga da je to masterpiece of art...ne! posmatrajte srpski film kao jednu adrenalinsku sokantnu akciju i shvaticete zasto je ovaj film vrhunski. cak ako bi se par scena ublazilo, i naravno pod pretpostavkom da je usa produkcija a ne srpska, tipujem da bi bio kultni u celom svetu...
  • Gravatar for @taboo
    @taboo (gost) | 30.08.2010. 05.52.36
    pa kako nije dotakao? to je jedna od glavnih tema na meta nivou... vukmir i cela njegova priča
  • Gravatar for hajperslav
    hajperslav (gost) | 30.08.2010. 22.22.30
    ovde se opasno frlja sa tim hajpom.
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali tekstove.

NAPOMENA:

Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.

Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.

Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.

Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.

Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.