Publika ispred Main Stagea pripremana je za nastup Primal Screama na veoma prijatan način: najpre su se sa ozvučenja nizali klasici Clasha, a po gašenju svetla livadu je ispunila bremenita Radioheadova numera All I Need, čije je intoniranje delovalo gotovo kao deo nastupa Ostrvljana...
...I to možda i najbolji.
Publika ispred Main Stagea pripremana je za nastup Primal Screama na veoma prijatan način: najpre su se sa ozvučenja nizali klasici Clasha, a po gašenju svetla livadu je ispunila bremenita Radioheadova numera All I Need, čije je intoniranje delovalo gotovo kao deo nastupa Ostrvljana...
...I to možda i najbolji.
Već u prvoj pesmi, intenzivnom Acceleratoru sa albuma Exterminator (2000), dalo se naslutiti šta otprilike grupa hoće, kao i da u tome baš i ne uspeva.
Ako je Paul Weller iskoristio raskorak između srpskog pravosudnog sistema i zapadnih propisa da popuši cigaretu na sceni, Bobby Gillespie i ekipa su priuštili publici nesto daleko nametljivije, možda čak i manje zdravo, od jedne cigarete pred velikom livadom.
Zvuk je, naime, opanjen preko svake mere i granice dobrog ukusa; teško je sa sigurnošću reći da li je to izvedeno po želji benda, ne bi li se bar donekle nadomestio nedostatak istinske supstance u nastupu, ili je rezultat domaćeg entuzijazma; u svakom slučaju, da je bilo zgodno - nije.
Accelerator je lišen belog usijanja koje je dobrim delom bilo zaslužno za zanimljivost ove numere u studijskoj verziji; ovako, pesma je postala blago nategnuti i gotovo bolno preglasni sirovi rok.
Osim izdašnog posluživanja pesama za novi album Beautiful Future, koji će, sudeći prema onome što je sinoć moglo da se čuje, biti bar malo bolji od prethodnog Riot City Bluesa, bilo je tu i par hitova, na čelu sa Rocks i Movin' On Up.
Kvalitativni vrhunac predstavljalo je izvođenje neumorne Shoot Speed/Kill Light sa Exterminatora.
Swastika Eyes dodatno hrani utisak da bi Exitu puno bolje legao Primal Scream od pre nekoliko godina - onaj koji ne potencira prilično konzervativan vid rok pravovernosti, nego bespoštedno spaja gitare i elektroniku u gotovo opasno plesno jedinjenje.
M. Artuković
NAPOMENA:
Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.
Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.
Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.
Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.
Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.
Komentari