Juče je u beogradskom SKC-u održana promocija sedmog studijskog albuma Partibrejkersa Sloboda ili ništa.
Pred velikim brojem novinara, prijatelja i kolega muzičara, Zoran Kostić Cane ukazao je na dodatnu dimenziju tog događaja: na jučerašnji dan pre 25 godina grupi se pridružio gitarista Nebojša Antonijević Anton.
Juče je u beogradskom SKC-u održana promocija sedmog studijskog albuma Partibrejkersa Sloboda ili ništa.
Pred velikim brojem novinara, prijatelja i kolega muzičara, Zoran Kostić Cane ukazao je na dodatnu dimenziju tog događaja: na jučerašnji dan pre 25 godina grupi se pridružio gitarista Nebojša Antonijević Anton.
Cane je ponovo istakao da je bend skoro godinu dana tražio izdavača za ovaj album.
Na pitanje zašto je problem naći izdavača bendu koji je, prema PGP-u, već prvog dana prodao kompletan početni tiraž, Cane je rekao: "Zato što ne može niko da manipuliše nama, da pravi kompromise i prikazuje nas kao neke skupocene životinjke svojoj ekipi“.
Objasnivši da je u razgovorima sa potencijalnim izdavačima osnovni zahtev benda bio isplaćivanje troškova za godinu i po dana u studiju, Cane je zaključio da je trenutna situacija jako loša, pošto "ovom društvu trebaju mrtvi ljudi, jer se njima lakše manipuliše".
"Jako je teško kada te poezija hrani i kada te poezija brani, jer to je nešto najlepše iz nas, spoj poezije i muzike, Anton i ja smo kao neki živi zid, kao isprepletano korenje muzike i stihova", rekao je on.
Direktor PGP RTS-a Ognjen Uzelac je istakao da je Sloboda ili ništa prvi album Partibrejkersa koji je taj izdavač objavio samostalno - album Kiselo i Slatko PGP je 1994. izdao u koprodukciji sa B92.
On je rekao da će kuća na čijem je čelu i ubuduće biti uz najkvalitetnije autore i bendove.
U drugom delu promocije održan je kratak koncert, a pre toga je prikazan dokumentarni film Sloboda ili ništa mladog reditelja Nenada Popovića.
U svedenoj formi, ovaj film uspeva da obuhvati sve važne aspekte Partibrejkersa: Canetova i Antonova sećanja, žive nastupe, probe, pripremanje nove ploče...
Razgovori sa dvojicom Brejkera deluju neopterećeno i u njima se svesno zaobilazi grubo faktografski i hronološki pristup; posebno je zanimljiv deo u kome Cane, u svom karakterističnom maniru, na nekom gradilištu poziva radnike na bunt&otpor.
Na kraju koncerta Cane se zahvalio mnogima: „Hvala porodicama, hvala prijateljima, hvala i neprijateljima, hvala Bogu".
NAPOMENA:
Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.
Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.
Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.
Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.
Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.
Komentari