GARBAGE
Bleed Like Me
Album je dovoljno blizak dopadljivom Version 2.0 da bi podbacio. Otuda toliko bučnih bubnjeva, jednostavnih stihova, bombastičnih vokala, refrena koji se i posle prvog slušanja lako pamte. Što je u neku ruku pristojno rešenje: od njih ne možete, a nije ni potrebno, zahtevati duboke filozofske istine
Suočimo se sa činjenicama:
Garbage su se oduvek nalazili na policama za tinejdž
pop-rock , a Shirley Manson je bila savršen centarfor između "neprilagođene" Courtney i "sladunjave" Gwen.
Bleed Like Me je njihov četvrti, moglo bi se reći povratnički album, nastao posle raznoraznih ličnih problema, operacija, razvoda, komercijalnog podbačaja, koji ih je i doveo na ivicu raspada. Bila je to situacija iz koje su ili morali sve iznova da dokazuju, ili naprotiv - nikome ništa.
Posle četvorogodišnje pauze, ovo i jeste njihov novi početak. Desetogodišnje iskustvo i Vigov producentski pedigre doveli su ih do jasne početne teze: ljudi već imaju izgrađeni stav o Garbage, hajde da im pružimo ono što žele da čuju. Dok je istoimeni prvenac zvučao sveže i provokativno, Garbage se sada svesno obraćaju određenoj ciljnoj grupi, MTV generaciji, poput uspešnog brenda - jasnom i prepoznatljivom formulom koja ih je učinila planetarnim zvezdama. Budući da su ih sindrom plavuše i semplovanje sa Beautiful Garbage skupo koštali, sada kao da se daleko više trude da ne razočaraju.
Iz fanovskog ugla, album je dovoljno blizak dopadljivom Version 2.0 da bi podbacio. Otuda toliko bučnih bubnjeva, jednostavnih stihova, bombastičnih vokala, refrena koji se i posle prvog slušanja lako pamte. Što je u neku ruku pristojno rešenje. Od njih ne možete, a nije ni potrebno, zahtevati duboke filozofske istine. Run Baby Run , Bad Boyfriend i Why Do You Love Me su sasvim zarazni radijski hitovi.
Ipak, ploča nije bez mana. Dok ste pre desetak godina kod Shirley mogli naći onoliko dlaka na jeziku koliko na glavama ostalih članova, danas je ona nekako uzdržanija. Teško da će oni iole zahtevniji naći inspiraciju u stihovima boys wanna fight and girls are happy to dance all night naspram, recimo, onih iz A Stroke of Luck ili Vow . Tako je kad četrdesetogodišnjaci pišu tinejdžerske himne. Da li će to ikoga da brine u direktnom kontaktuna Exitu? Živi nastupi su bili njihov najjači adut.
NAPOMENA:
Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.
Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.
Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.
Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.
Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.
Komentari
Trenutno nema komentara.
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali tekstove.