Nouvelle Vague, francuski bend koji je popularnost u svetu, pa i u Srbiji, stekao kreirajući specifične verzije pesama iz novotalasnog i pank miljea, nastupio je u subotu uveče po četvrti put u Beogradu u ispunjenoj, pretoploj hali Beko na Dorćolu pred oko 1500 fanova.
Nouvelle Vague, francuski bend koji je popularnost u svetu, pa i u Srbiji, stekao kreirajući specifične verzije pesama iz novotalasnog i pank miljea, nastupio je u subotu uveče po četvrti put u Beogradu u ispunjenoj, pretoploj hali Beko na Dorćolu pred oko 1500 fanova.
Sastav predvođen pevačicama koje do sada nisu posećivale prestonicu Srbije (Liset Alea i Mareva Galanter) i scenski dodatno osnažen jednom od najpoznatijih plesačica kabarea u Parizu (Zula Zazou) održao je stominutni performans Dawn Of Innocence koji predstavlja spoj muzike, teatra, filma ali je publika bila sprečena da se potpuno preda doživljaju usled organizacionih manjkavosti.
Mnogi su ušli u halu već iznervirani zbog predugog reda a unutra ih je čekala paklena vrućina i – loše ozvučenje. Vokali su se, čim se odmakne malo dalje od bine, čuli jako loše i to se osetilo već na polusatnom nastupu Lady Jelene. Nešto duže je na bini bila Zemlja gruva u trinaestočlanom sastavu a Nouvelle Vague su na scenu izašli u 00.05 i za početak servirali Fade To Grey (Visage) i Master And Srevant (Depeche Mode). Liset i Mareva su se prvo pojavile u crnim hailjama sa kosturima a svaka naredna pesma je donosila i novi, uglavnom vrlo erotizovan scenski izgled i igru.
Nizali su se, uz kadrove starih filmova na video bimu, hitovi osamdesetih – Lullaby (Cure), Enola Gay (OMD), The Killing Moon (Echo & the Bunnymen), poneko presvlačenje je bilo i duhovito (Funhill natpis na haljini) a Liset je aplauze posebno izmamila kada je pevajući imala isključivo bubnjarsku pratnju. Bend se već posle sedamdesetak minuta, efektno završavajući uz Love Will Tear Us Apart, povukao uoči trostrukog izlaska na bis koji su ukrasile Dance With Me (The Lords Of the New Church) i In a Manner Of Speaking Tuxedomoona.
Nouvelle Vague su, posle dva izuzetno uspešna nastupa u bioskopu Odeon krajem 2009, ponovo u Beogradu testirali ne toliko iskorišćen koncertni prostor ali se, ovoga puta, Beko pokazao neadekvatan za ono što Francuzi nude. Liset se na konferenciji za novinare ponadala hali u kojoj će ljudi sedeti i tek ponešeni muzikom ustati i plesati - utisak je da bi Arena sa smanjenim kapacitetom, kao kada je gostovao mjuzikl Mamma mia ili Yamato bubnjari, bila daleko prikladnija za ovakav događaj.
Milan Ćunković
Foto: Stanislav Milojković
NAPOMENA:
Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.
Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.
Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.
Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.
Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.
Komentari