Popboks - Lydon: Liam je drugorazredni Rotten [s2]
Gledate arhiviranu verziju Popboksa
Popboks - web magazin za popularnu kulturu

Vesti · 08.09.2009. 18:05 · 25

Lydon: Liam je drugorazredni Rotten

Johna Lydona je rastužila vest o odluci Noela Gallaghera da raspusti Oasis.

„Tužno je to. Oasis su fina pozadina za dosadan dan. Nema sadržaja, ni dubine u njihovoj muzicu, ali su ipak značajni“, izjavio je za Female First pevač Sex Pistolsa koji je nedavno ponovo okupio Public Image Ltd.

Johna Lydona je rastužila vest o odluci Noela Gallaghera da raspusti Oasis.

„Tužno je to. Oasis su fina pozadina za dosadan dan. Nema sadržaja, ni dubine u njihovoj muzicu, ali su ipak značajni“, izjavio je za Female First pevač Sex Pistolsa koji je nedavno ponovo okupio Public Image Ltd.

Komentarišući značaj Noela Gallaghera, Lydon je izjavio da je gitarista Oasisa „jedan od najboljih britanskih muzičara “, dok je Liam, prema njegovom mišljenju samo kopirao njegov stil pevanja, pa je „sasvim pristojan, ako želite drugorazrednog Rottena.“

“Sećam se kada sam prvi put čuo Rock N Roll Star, da mi je zvučala kao izvođenje Johna Lennona i Johna Lydona“, zaključio je Lydon.



Komentari

  • Gravatar for slacala
    slacala (gost) | 08.09.2009. 18.11.24
    all stars
  • Gravatar for Bole
    Bole (gost) | 08.09.2009. 19.14.42
    Odlican opis i jednog i drugog
  • Gravatar for rotten
    rotten (gost) | 08.09.2009. 19.56.54
    je smarac.
  • Gravatar for vasudeva418
    vasudeva418 (gost) | 09.09.2009. 01.26.06
    mene rotten za tarabu svezo, jer sam gitar na noela potezo.
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 09.09.2009. 01.40.12
    rotten je takav car....svi ga ili mrze ili vole..al niko nije ravnodusan..to je upravo ono sto on hoce...legenda
  • Gravatar for Pedja
    Pedja (gost) | 09.09.2009. 07.18.41
    Rotten je smarac za smarace. Inace je veliki car.
  • Gravatar for Tamoxifen
    Tamoxifen (gost) | 09.09.2009. 08.27.54
    Lydon je puk'o s mozgom. Sve vise me podseca na Milicja Vukashinovicja.
  • Gravatar for nikola
    nikola (gost) | 09.09.2009. 09.56.21
    Sex pistols nemaju pesme da valja...to su infatilne pesme,a oni nemaju pojma sa sviranjem,tako da oni ne mogu držati govre oasis koji su pojam za njih.A kakvu dubinu ima njihova muzika da mi je znati...totalna disharmonija,tekstovi nula a pevanje za zaborav-obični luzeri koji pod stare dane hoće nešto love da prikupe pa se oglašavaju u britanskoj žutoj štampi ala Skandali Svet kod nas
  • Gravatar for Kain
    Kain (gost) | 09.09.2009. 10.09.32
    Ne vredi komentarisati. "nema sadrzaja, ni dubine"... Yeah, right...
  • Gravatar for Rac-q - Hiphopfob
    Rac-q - Hiphopfob (gost) | 09.09.2009. 10.23.55
    Sex pistols nemaju pesme da valja... Ova uvreda se samo krvlju može saprati :-) Prvo, to može da izjavi samo neko ko jedva da je čuo dve stvari od Pistolsa...a i te dve stvari što je čuo su arhetipske rnr pesme... Rotten-ov stil pevanja je jedinstven, tekstovi imaju itekako dubinu, samo je pitanje šta su čiji prioriteti u životu, odnosno u odnosu na šta se ta dubina meri... Ljudima koji kažu da Rotten-ovi tekstovi nemaju dubinu, verovatno je Mark Knopfler super gitarista, a Sartrijani bog gitare, dok vrunac intelektualizma predstavljaju tekstovi Bono Voxa... Inače, može se slobodno reći da odavno Rotten nije ovako pohvalno izrazio o jednom bendu, kao što je to uradio sa Oasis-om!
  • Gravatar for nikola
    nikola (gost) | 09.09.2009. 12.04.10
    sve sto ce ostati iza pistolsa su skandali i budalastine...polivanje pivom,razbijanje noseva i povraćanje na bini...e jest vala to je ta dubina...koji tekstovi ?nisu 2 pesme da valja napravili...obicni idioti koji su samo skandalima privlacili paznju i oni kao se bore protiv malogrđanštine a skupe se posle 50 godina da zarade love na račun budalaština iz mladosti.Mark Knopfler samo kod nas u Srbiji nije cenjen,ali i ne mora jer mi smo geto...a on je genijalac.Satrijani je legenda a Bono Vox je gazda za sve te luzere, a u2 je institucija za sve a ne propale pistolse-niko ih se nece ni secati za par godina...kakvi crni pistolsi u poređenju sa takvim veličinama..pa oni još ne znaju ni da sviraju...nekla dođu kod nas na splavove da uveseljavaju tabloide.
  • Gravatar for Rac-q - Hiphopfob
    Rac-q - Hiphopfob (gost) | 09.09.2009. 13.33.45
    Prijatelju, prošlo je više od 30 godina od kada su Pistolsi osnovani, a ti i ja raspravljamo o njihovoj vrednosti, na isti način na koji su ljudi tada o njima raspravljali...i sa istim suprostavljenim žarom... Dobra muzika nema veze sa talentom nego sa iskrenošću i posvećenošću onome što radiš...U prilog tome činjenica da je prema Rolling Stone Magazinu Johnny Ramone pozicioniran kao 16. najbolji gitarista svih vremena, a Knopfler tek 27. (što je precenjeno), a pomenutog Satrianija i nema na listi :-)
  • Gravatar for duci
    duci (gost) | 09.09.2009. 14.01.08
    @Rac-q - Hiphopfob svaka cast..
  • Gravatar for nikola
    nikola (gost) | 09.09.2009. 14.01.16
    prijatelju u pravu si...ali njihovo je prošlo a drugi traju i trajaće...a što se tiče gitariste,mogu oni da ga stave gde hoće,zna se da čovek nije znao da svira uostalom,teško mi pank svirati...raštimuj gitaru i cepaš dva akorda...pank je bio i prošao arokenrol ostaje.A mark knopfler tehnički nije ni među sto gitarista realno,ali on je genije muzički,jebeš tehniku treba imat viziju i dušu za nešto,danas svaki klinac dobro praši ali nije fora da se praši do iznemoglosti,treba biti originalan,a to je mark knopfler-kad čuješ njega odmah kažeš: e to je on! e u tome je fora.a kad se čuju ovi pankeri to liči na tinejdžerske napaljene bendove koji praše dok ne sazrenu a posle se sećaju ludosti i gluposti.I volio bih da mi neko uporedi napr nešto sa albuma brother in arms sa sex pistolsima...pa to je isto kao da porediš betovena i željka joksimovića.Dire Straits su stvorili remek dela...
  • Gravatar for Dire Straits su stvorili remek dela...
    Dire Straits su stvorili remek dela... (gost) | 09.09.2009. 14.57.33
    ...dosadne muzike. Odoh da pomeram frižider.
  • Gravatar for Rac-Q - Hiphopfob
    Rac-Q - Hiphopfob (gost) | 09.09.2009. 15.28.45
    Naravno da je Knopfler gitarista sa osobenim stilom kojeg odlikuje predvidivost i dosada... To ti je otprilike ovako: čovek stvori neki koncept stvaranja, sviranja kako god, pa onda pošto mu je to vrhunac stvaralaštva, onda on počne da se prilagođava tom konceptu, umesto da se koncept prilagođava njemu, i tako ti nastaje osobeni stil... Uvek su mi bili zanimljivi ljudi koji kažu da im sve punk rock grupe zvuče, a ustvari su čuli možda 3-4 prave punk rock pesme i na tome izgradili svoj sud... Nijedna prava rock grupa ne zvuči isto, barem onome ko ima uho za nijanse, a u tome i jeste fora... Lako je sa sedam akorda napraviti osobeni stil, hajde burazeru uradi to u 2-3 akorda... To samonametnuto ograničenje je ustvari najveća snaga punk rocka...Na tako uskom manevarskom prostoru napraviti tako mnogo... Svirati iznad svojih mogućnosti... To ti je prijatelju punk rock...
  • Gravatar for Rac-Q - Hiphopfob
    Rac-Q - Hiphopfob (gost) | 09.09.2009. 15.31.59
    I što se remek dela tiče... Vidi se da se ne razumeš baš u to šta je muzika... Pogledaj 100 najboljih albuma svih vremena istog magazina... London Calling je među prvih 10, a u tih 100 su i Sex Pistolsi i Ramonesi... Dire Straitsa nema uopšte....
  • Gravatar for madrfadr
    madrfadr (gost) | 10.09.2009. 00.36.50
    stvarno smarac
  • Gravatar for
    Anoniman (gost) | 10.09.2009. 07.23.48
    Poštovani Rac-Q - Hiphopfob, teško da će biti da ne poznajem muziku,al vidim da se ti prijavljuješ sa više e mail adresa ...to što pričaš je nepoznavanje svega.Nama u Srbiji Rolling Stone odgovara nekad a nekad ne...respektabilan magazin,ali koliko ima takvih u svetu-mali milion i svi oni imaju ankete...tako da po nekima je najbolji ovaj a po nekima onaj,to je teško izmeriti, Kada govoriš o muzici,slažem se lepota i snaga je u jednostavnosti,ali ne i u banalnosti i vulgarnosti.Sex Pistols su banalni a ne jednostavni,jednostavan i genijalan je Bob Dylan,on je smislio*tri akorda i istina* a ne pistols.Čoveče pistolsi praše,gde je tu melodija,svaka pesma na istu foru,kakvo je to sviranje bez melodije?Ima li to smisla? Dire Straits imaju kompozicije i melodije a pistolsi raštimovane gitare i par rifova,ali za zabvorav.Pa ti živiš u prošlosti,pamk ne postoji više kao pravac.Nabroj mi neki dobar svetski pank bend koji je sada atuelan...nema ga.pa i pistols su izdali album i ćao,niko to neće da sluša,nemaju ništa novo da ponude...Pa jesi ti gledao neki njihov nastup na dvd-iju? Pa na svakom su nadrogirani,napijeni...nagutaju se lsd-ija pa onda pričaju o pravdi? pa oni su propalice i oni da budu primer za nešto...gde je tu ta snaga,dubina poruke...ništa sem droge,prljavštine,agresije...i to da se porede sa vanvremenskim temama brothers in arms,private investigation,sultans of swings...pa to je u najmanju ruku smešno. Druga stvar LONDON CALLING je remek delo,a Clash su vrh bend,ali zašto,zato što prevazišli pank kao pravac i ubacili u svoju muziku rege,rok,bluz...melodiju.pa kad su izdali London Calling svi su prstom uperili u njih i rekli: Vi ste se prodali! kako je to licenmerno, a sad svi taj album dižu u nebesa(što i zaslužuje) ali se tek 20-30god kasnije stvari cene na pravi način.Clash je institucija za pistols,clash nisu idioti ili napaljeni klinci nego zreli muzičari,koji su puno muzičkih pravaca uključili u svoju muziku...neka mi neko dokaže da je londonj calling samo punk album(nije ni deseti deo)-e zato je veliki album.Ne želim se više raspravljati preko popboksa...jer stvari su toliko očigledne...Dire Straits su poezija a pistols su narkomanska agresija
  • Gravatar for Rac-q - Hiphopfob
    Rac-q - Hiphopfob (gost) | 10.09.2009. 10.03.23
    Ok, ok, ali u London Calling ima vrlo malo funk-a, regge-a itd. Sa druge strane tu su i prvi Clash album koji je 100% punk rock, Sex Pistolsi i Ramonesi, ali Dire Straits nema na listi i to ti je činjenica! Što se tiče dubine, pa što se mene tiče njoj je mesto u poeziji, prozi i filozofiji, a rnr treba da bude rezervisan za zabavu i subverziju... Muzka Dire Straitsa je infantilna... Bez obzira na to, tekstovi Sex Pistolsa itekako imaju dubinu...samo zavisi koji su ti prioriteti u odnosu na koje dubinu meriš, a sada stvarno, kao što neko reče, odoh da pomeram frižider...
  • Gravatar for vlado
    vlado (gost) | 10.09.2009. 10.17.34
    bit rocka je sto se ne bazira na melodiji nego na ritmu i buntu
  • Gravatar for nikola
    nikola (gost) | 10.09.2009. 11.48.21
    Narvano na ritmu i buntu,ali ipak bez melodije to nema smisla,melodija je nešto prepoznatljivo. A rok nije formula hemijska pa da se tako usko definiše,on je toliko širok da svašta uključuje.Što se tiče tekstova Dire Straits,to su umetnička dela,ako sumnjaš prevedi neku od stvari...a tekstovi sex pistolsa su infantilni,psovanje,redanje rečenica bez smisla,bez ičega i to je čisti pank,zato i ne valja ništa,zato nijesu ni opstali, a CLASH je to ukapirao,pa nije bio dosadan nego je postao punk rok bend.A album London Calling je špo punk parametrima isuviše mek,ali naravno da nije nego je genijalan. A što se tiče dubine, zna se na šta mislim,mislim da su stvari pistolsa površne,a ne kažem da rok muzika treba da bude kao jesenjibnova poezija,ali narvno treba da bude i poezija i filozofija i stil života.Ne moraju dire straits biti na toj listi rolling stone,zato su na drugim listama...svaka lista i izbor je subjektivan i u neku ruku neobjektivan,to je normalno...I bruce springsteen ima na toj listi 5-6 albuma pa ga niko kod nas u Srbiji ne priznaje kao dobrog rok autora, ato je čovek koji jedan od najboljih muzičara i autora u rok istoriji,a današnje mlade generacije ne znaju od njega ništa sem Streets of philadelphia,to je sramota...I da mi neko poredi narkomane koji su bukvalno vulgarni i nepismeni(pistols i kompanija) sa takvim veličinama...naravno kod nas nema pohvale za takve ljude i bendove,ali nema veze ima nas mnogo više nego što mislite,možda u Srbiji jesmo manjina(ja i ljudi sličnog mišljenja),ali nijesmo u getu,zato smo u Londonu,Parisu...svoji na svome,a ovi čiji su heroji nadrogirani (pistols,doors)ili skončali samoubistvima(cobain i kompanija),ili ovi što se izmokravaju po publici(Jim Morisson) neka uzivaju u svojim mrtvim herojima. koliko je naše društvo bolesno najbolje to pokazuje što naše ljude zanimaju grupe koje prave ili su pravile skandale(droga,sex...)ili one čije su se vođe ubile,a ne cenimo vrhunske autore tipa Bruce Springsteen,Bob Dylan ili Neil Young,koji su živeli i stvarali muziku,a ne izlazili sa manekenkama,i pravili skanadale,jedini njihov greh je što još nisu mrtvi...e da ih neko može nekako likvidirati onda bi ih cenili.Ubeđen sam da se sad Knopfler ubije da bi bio vrh muzičar i legenda i sve što treba,to je naša realnost ali i užas ali dobro*užas je naša furka* a rambo bi rekoa mi *volimo mrtve heroje,mi smo nekrofilsko društvo...kad su mrtvi onda ih cenimo*...e hvala na svemu,ali moji heroji su živi i dugo će još biti u snazi jer im lsd ne treba!
  • Gravatar for Nikola...
    Nikola... (gost) | 10.09.2009. 15.30.30
    ...na čemu si?
  • Gravatar for Rac-Q - Hiphopfob
    Rac-Q - Hiphopfob (gost) | 10.09.2009. 16.23.16
    "teško mi pank svirati...raštimuj gitaru i cepaš dva akorda" Ako je tako lako, pa ti lepo kupi sebi gitaru, osnuj punk rock band, pa onda napravi album koji će da uže u bilo koju listu 100 najboljih albuma svih vremena...Nikada u istoriji rnr nije napisana subverzivnija pesma od God Save The Queen... Niko se nikada nije usudio da bude toliko drzak... A šta će ti koji moj dubina, kad nemaš muda... E sad dubina sa mudima, to je već nešto drugo :-)
  • Gravatar for vlado
    vlado (gost) | 12.09.2009. 10.30.58
    uglavnom svi ti izvodjaci su odlicni ali nemora znacit ako nema melodije da nista nevalja i da netko tko je kratko trajao da je los a tko je stalno na sceni i da je odlican ima kultnih bandova koji su trajali kratko a obiljezili su jedno razdoblje i nalaze se u svim ozbiljnijim antologijama rocka ima i onih koji su desetljecima na sceni imaju ogromne tiraze a totalno su beznacajni ritam je stara poganska glazba iz plemena kako crkva kaze ritam je vrazija glazba a melodija bozija rock je izazvao sablaznjavanje kod konzervativaca malogradjana zbog ritma i po tome je rock specifican
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali tekstove.

NAPOMENA:

Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.

Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.

Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.

Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.

Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.