Popboks - Otkazan Alice Cooper [s2]
Gledate arhiviranu verziju Popboksa
Popboks - web magazin za popularnu kulturu

Vesti · 02.12.2008. 10:19 · 20

Otkazan Alice Cooper

Zbog loše prodaje karata, otkazan je koncert Alice Coopera planiran prekosutra u Beogradskoj areni.

Do sada je prodato samo 800 od 4.000 planiranih ulaznica, saopštili su organizatori Lupa Promotion.

Svi koji su kupili ulaznice mogu od 8. decembra da povrate novac na onim prodajnim mestima gde su one kupljene.

Zbog loše prodaje karata, otkazan je koncert Alice Coopera planiran prekosutra u Beogradskoj areni.

Do sada je prodato samo 800 od 4.000 planiranih ulaznica, saopštili su organizatori Lupa Promotion.

"Loša prodaja začudila je i menadžment izvođača, i nas kao promotere. Nije baš sasvim jasno šta je razlog ovako slabog interesovanja. Mi smo unapred platili honorar benda, i snosićemo sve troškove otkazivanja", navodi se u saopštenju.

Svi koji su kupili ulaznice mogu od 8. decembra da povrate novac na onim prodajnim mestima gde su one kupljene.



Komentari

  • Gravatar for S
    S (gost) | 02.12.2008. 10.19.48
    "Mi smo unapred platili honorar benda, i snosićemo sve troškove otkazivanja" Bzvz. Ali realno ne mozete da dovodite koga stignete, vec one za kojima postoji objektivno interesovanje. Situacija je takva da ima mnogo koncerata u poslednje vreme, a ocigledno da vremesni Alis i nije neki favorit ovdasnje publike... Ajde dajte nesto svezije.
  • Gravatar for Ralle
    Ralle (gost) | 02.12.2008. 11.23.00
    Nije prvi put Lupi,da na zemlju lupi.Setite se samo Kiss-a,Metal Festa u Smederevu itd. Ne mogu da procene tržište,pa to ti je.. OTKAZUJ BRATE....I ONDA IM KRIVA POLITIČKA SITUACIJA U ZEMLJI
  • Gravatar for vasilevs
    vasilevs (gost) | 02.12.2008. 12.17.17
    :-) Smesni su! Kome je uopste palo na pamet da dovodi ALICE COOPER-a, koji ni na vrhuncu slave nije bio bog zna sta. Sta je sledece? Aerosmith? Jon Bon Jovi? To je smece i onaj JADNIK koji ima novac, a trosi ga da dovede takve izvodjace je bas promasio posao kojim treba da se bavi. Bolje da je kupio 100 hektara zemlje i posejao krompir (bez namere da potcenim poljoprivrednike - samo zelim da ukazem na neupucenost organizatora). Alo, organizatori, pre 15 dana je u Zagrebu svirao MOGWAI, jedan od najbitnijih i verovatno najvecih (ne volim da koristim ta poredjenja, ali eto...) bendova danasnjice. Niko se nije ni nakasljao da ih dovede ovamo. A poturate nam Alice Coopera i, kao sto neko rece, Kiss... sta je jos bilo... Judas Priest... alo!!! Volim sto ste pukli, valjda ce propast vas dinosaurusa otvoriti mesto za neke nove organizatore koncerata koji ce nam dovoditi u dvoriste aktuelnu i kvalitetnu muziku.
  • Gravatar for najgorost
    najgorost (gost) | 02.12.2008. 13.12.51
    prosto nisam mogao da povjerujem kad sam sinoc cuo... Strasno, jedna od najvecih i najznacajnijih rock figura ikada kojeg barem 5 albuma u karijeri svrstava odmah iza Bowiea, čovjek (band) koji je uvodeći glam i horor teatar u rock nastup učinio ga time najbliže scenskoj umjetnosti, koji je uticao ne samo na pomenutaog Bowie (mazno mu mnoge ideje za nastup), već i punk (Rotten prizno da mu se više sviđa nego tzv dark benovi tog perioda), da o hard rock i metal bendovima ne govorim, nije mogao da skupi više od 800 ljudi na ovim prostorima... I to po cjeni od 2000, najnižoj za strane izvođače u Areni... To govori samo kakva smo palanka. Za sve je krivo nekritičko upijanje svega serviranog tih urbanih novih klinaca odrasle na globalističkim fdu /b92 obrascima kulturnog demokratizma koji nas je doveo ili do krajnje estetske vulgarizacije (Sergej Ćetković puni Sava Centar), ili elitističkog hermetizma (Cooper nije cool, cool je TV on the Radio...) Prizemno prihvatanje svakakvih trendova plasiranih iz medijskih i kulturnih centara moći - na isti način kako nam plasiraju "ovaj prozvod je bolji od prethodnog", tako nam forsiraju i nove muzičke trendove i svakakve cool bendove koji nemaju nikakav drugi kvalitet izuzimajući to "novi" - to je dovelo do toga dragi moji... Zato sada imamo toliko novih pravaca, čitavu galaksiju novih bendva a tako malo velikih songova kao što je "Schools Out" ili "I Love The Dead"... Samo da znate da Kiss, jedan u poređenju sa Cooperom jako stupidan bend, u Beču ove godine gledalo 10 000 ljudi. Da, Beograd je svijet...
  • Gravatar for vasilevs
    vasilevs (gost) | 02.12.2008. 14.35.31
    @najgorost Covece, o cemu ti pricas?! Ja sam prvo mislio, stvarno, da se zezas. Uvodjenje glama u rock muziku tokom sedamdesetih je jedan od najvecih promasaja, koji je od necega sto se zvalo muzikom, napravio estradu, medijski uzas, bez ukusa i ideje, koji je zasipao jadne tinejdzere. Taj isti glam je drzao takve bendove/izvodjace na medijima. Nikada niko ne bi cuo za Kiss da se ne farbaju i posipaju se vestackom krvi. 10 000 u Becu? Pa sta!? Pa u Becu Ceca moze da skupi 20 000 u opkladu! Meni je drago i ponosan sam sto Beograd, PALANKA, kako tvrdis, ne upija to. "Za sve je krivo...."? Kakav je to stav? Ko je kriv? Sta je krivo? Za sta je krivo? Zato sto je otkazan koncert Alice Cooper-a? Kriv sam ja, zato sto me bas briga kakvu energiju, u zelji za parama, on sada zeli da prenese na publiku, pa nisam kupio kartu. To mi je mnogo bolje objasnjenje nego tvoje u kojoj veci akcenat bacas na elokventnost, nego na razloge otkazivanja koncerta. I najsjajnije mi je kompletno izvrtanje cinjenica u kojem muziku koja se bavi iskljucivo profitom, muziku koja postoji profita radi, predstavljas kao cool, a ja koji kazem "jupi, valjda ce se sad neko setiti da dovede neki normalan bend", sam uncool, zato sto prihvatam obrasce iz kulturnih i medijskih centara moci?! Strasno.
  • Gravatar for ugzakivagk
    ugzakivagk (gost) | 02.12.2008. 14.39.15
    mogwai i alice cooper su otprilike u istoj ravni... njihov vek je odavno prosao i vise su nebitni za svoje pravce. jedino sto cooper ima bolji nov album.
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 02.12.2008. 15.08.58
    @najgorost, imas pice za ovo, potpisujem svaku rech. @vasilevs, ja stvarno ne znam u kom svetu ti zivis..u svetu u kom ja zivim, jedan alice cooper je ultrasegamegaturbohiper popularniji od tamo nekog mogwai. da, bas tako - u odnosu na popularnost kupera, mogwai je "tamo neki bend" and that is the fact. ostavi licne afinitete na stranu, i meni bi bilo draze da je umesto kupera doshao npr cock sparrer....ali je cinjenica da je alice cooper veeeeliko ime u rokenrolu...i to ne u onoj ligi gde igra bon jovi.. covek kome je zapa producirtao albummi ko je umetnicko ime dobio zahvaljujuci jednoj devojci iz zapine ekipe...hm hm, ja uvek skidam kapu, taman sutra radio duet chak i sa tamo nekim mogwai.
  • Gravatar for najgorost
    najgorost (gost) | 02.12.2008. 15.33.11
    Ne zezam se... Bombardovani smo stalnom "količinom novog materijala", gomilama bendova sa svih strana a već decenijama, od pojave hip hopa krajem 80-tih nije stvoren nešto autentičano što samo "harder, faster, deeper stronger" repliciranje starih formi... Mogwai nisu tema ove priče, oni su i dalje duboki underground, ništa manji nego što su bili Can ili Neu koji oni nastavljaju... Ja pričam o mainstream muzici koja da bi bila profitabilna mora da stalno "rađa" nove cool bendove. Razliku između onog što je danas mainstream i što je bio nekad bi shvatio ako bi odslušao (ali adekvatno, što je jako bitno ako se priča o hard rock muzici, jer nije ambijentalistička niti obara nekim intelektualizmom) Billion Dollars Babies, po mom mišljenju jedan od najuzbudljivijih rock albuma ikad... (a slušao sam i Mogwai i Slint i Godspeed) Ceca bi imala 20 000 zbog dobro poznatih razloga. Naveo sam Kiss jer sam na tom koncertu bio i stekao utisak da tamošnja publika nije prihvatila te globalističke NME /Spin /Rolling Stone preporuke šta je cool. Shvataš, koncept da umjetnost je subjektivna i da ne postoji univerzalno lijepo, već svi trebaju da grade svoj životni stil i skladno s tim muziku koja mu odgovara pogoduje potrošačkom društvu čiji dio smo i sami sve više, i baš zato smo samo palanka... Alice C. nije održao koncert zbog toga što u medijima nije predstavljen veličinom kao recimo Nick Cave. A on to jeste. I po količini kvalitetnih songova (što je najvažnije) i po uticaju. Estrada je postojala i prije glama (Sinatra /Presley). Bowie, T.Rex nisu bili samo estrada, već i parodija na sve to...
  • Gravatar for vasilevs
    vasilevs (gost) | 02.12.2008. 16.51.14
    @ugzakivagk Kako ja sad tebe da iskomentarisem? Mogwai je od Young Team postao MEGABEND u najboljem smislu te reci. Drugaciji nego na pocetku karijere? Naravno. Bolji/losiji? Stvar ukusa. BITNI za danasnji muzicki trenutak? Itekako! @tozzinjo "ultrasegamegaturbohiper popularniji" je sjajna kvalifikacija. Popularnost bendova je irelevantna u odnosu na kvalitet, zar ne? Ipak, posto pricamo o posetama na koncertima, uzecu jedno, meni sasvim solidno merilo: slusanost na LAST.FM evo, otvaram, i kaze: MOGWAI se slusao do sada 17,809,791 puta od strane 495,251 ljudi, dok se ALICE COOPER slusao 6,950,113 puta od strane 415,528 slusalaca. Dakle, kad malo ukljucimo matematiku (mrzi me da vadim kalkulator), otprilike 11 miliona (1,1*10^7) vise slusanja ima MOGWAI. Dakle, ako cemo i po popularnosti MOGWAI je za ALICE COOPER nedodirljiv, zvezda van Mlecnog Puta. Ako cemo po kvalitetu svirke (necu da kazem "lepoti", stvar je (ne)ukusa), tamo-neki-Mogwai pruza ugodjaj simfonijskog orkestra spram rastimovanog matorog rockera u najgorem smislu te reci. Tamo-neki-MOGWAI je, u mom svetu, @tozzinjo, zaista bend sa kojim se retko koji zivi bend moze porediti. To ljudi, koji intenzivno slusaju muziku, su shvatili poodavno, a u majci Srbiji, gde je pojam rock muzika i dalje vezan za Led Zeppelin... mozda je bolje pokusavati sa Alice Cooperom. @najgorost Eto, potrudio sam se u prethodnom odgovoru da pokazem da je MOGWAI iz post rock underground-a dotakao mainstream. To se vidi iz popularnosti. Dakle, oni nisu duboki underground, kao sto nisu ni CAN, ni NEU. Alternativna scena nam cak ni ne promice toliko (iako bih ja uvek voleo vise i bolje), jer se nesto i desava. Mali bendovi su jevtini, ljudi ih dovode u klubove. U BG malo-malo, pa neki interesantan koncert za par stotina ljudi. Glavna scena nama promice, jer treba dosta para za MOGWAI (sada ih koristim figurativno, kao personifikaciju nove scene). Oni koji imaju pare da prave vece koncerte, dovode Alice Coopera i Kiss - ljute me - zato ja kazem "bas volim sto su pukli". To nepostojanje "univerzalnog lepog" jeste i odgovor zasto nije doslo 4k ljudi na Alice-a. Mene Alice-ovo "lepo" ne interesuje. Ne trcim za novim nesrecno-nazvanim indie bendovima, ali ni za propovednicima proslih vremena i izgubljenih muzika. Da li je bilo gresaka u marketinskoj kampanji u vezi koncerta? Verovatno jeste. Ali to me ne zanima. Kad je pre 5 godina na Lidu gostovao Sonic Youth, bila je reklama na PINKu, ali i dalje su dosli ljudi koji znaju njihove pesme, fanovi u pravom smislu te reci. Nisu dosli ljudi koji su prvi put culi za njih na reklami. Alice Cooper ima 800 fanova u Srbiji. To je to. Alice-a u manje prostore, daj nesto novo u Arene, Pionire i ostale gradjevine.
  • Gravatar for Millie
    Millie (gost) | 02.12.2008. 17.45.01
    Sto lepo nisu stavili da koncert Alice Coopera bude recimo u Hali sportova, ili nekom slicnom mestu, srazmerno broju posetioca koji bi posetili ovakav dogadjaj?! Svi bi bili zadovoljni
  • Gravatar for james
    james (gost) | 02.12.2008. 20.03.24
    konacna pobeda SPC.Otkazni slayer i alice u jednoj godini.palim ja odavde
  • Gravatar for Milic Vukasinovic
    Milic Vukasinovic (gost) | 02.12.2008. 22.58.08
    he he, ima isti broj prodatih karata kao Vatreni Poljubac.
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 02.12.2008. 23.34.11
    "Ipak, posto pricamo o posetama na koncertima, uzecu jedno, meni sasvim solidno merilo: slusanost na LAST.FM evo, otvaram, i kaze: MOGWAI se slusao do sada 17,809,791 puta od strane 495,251 ljudi, dok se ALICE COOPER slusao 6,950,113 puta od strane 415,528 slusalaca. Dakle, kad malo ukljucimo matematiku (mrzi me da vadim kalkulator), otprilike 11 miliona (1,1*10^7) vise slusanja ima MOGWAI. " odlicno poredjenje. moram da ustuknem pred njim! mislim...daaaaj....druga generacija slushalaca. isto tako je oasis izabran za veci bend od the beatles, putem internet ankete. ako cemo da sudimo po tome na youtube npr ako uzmemo kao merilo, ispade da je po broju, koliko su puta pogledani klipovi - nekom tamo bendu zvanom s.a.r.s. bi bile male dve marakane, a nekim drugim bendovima bi i skc bio preveliki...
  • Gravatar for najgorost
    najgorost (gost) | 03.12.2008. 08.14.14
    ja pricam o songovima, uzmi i odsviraj neku stvar Coopera i Mogwai pa ces vidjeti sta je univerzalna vrijednost... Ako smatras da songovi nisu mjerilo, već da su to intelektualnost, aranžmani, onda se tu radi o drugacijem sistemu vrijednosti, ali zar nebi trebalo da se "širimo" različitim sistemima vrijednosti... Tako bi mozda ukapirao da postoje i "drugi svjetovi", razliciti ali barem podjednako zanimljivi na svoj način u odnosu na taj tvoj "mogwai svijet". Last FM jeste pokazatelj koji i ja često uzimam u obzir. Ali ti time što uzimas podatak o popularnosti sa LAst FM postajes kontradiktoran sa prethodnom recencom "Popularnost bendova je irelevantna u odnosu na kvalitet". Na Last FM ti podaci variraju, dosta zavisi od toga kad neko izbaci novi album ali iznad svega na njoj se Alice dobro ne kotira iz dva razloga: - medijskog (tu uključi i kritičare - Poslednji Radiohead najbolji primjer), koje forsira samo "novo", dakle ne istorijko, klasično - Last FM manje koriste pripadnici srednje generacije i stariji, samo mladja napaljena klincarija... Umjesto da tranjasamo o muzici trebamo da je slusamo... Uzmi Killers, Schools Out, Billion Dollar Babies, Love It to Death pa i Thrash. S njih sam svukao barem 20 antologijskih songova pop muzike. Vrijeme ce pokazati sta ce iza Mogwai ostati. Jos jedan veliki saradnik, član benda sa kojim je Cooper radio - Bob Ezrin - osim Coopera radio sa Lou Reedom, Pink Floyd (The Wall), Peter Gabrielom. I Kiss :)
  • Gravatar for zoccman
    zoccman (gost) | 03.12.2008. 09.21.52
    Mislim da je besmisleno da poredite Mogwai i Coopera. Svima je jasno da je rec o dve razlicite interesne grupe, doslo bi 10 istih ljudi na oba koncerta. Zasto onda niko ne pominje npr. Willard Grant Conspiracy koji ce da svira u istom danu kada je trebao da nastupi Alice Cooper? I tu bi tri pojedinca imalo dilemu. Mogwai bi sigurno dobro prosli u Beogradu jer je srpska publika i dalje gladna za celom generacijom bendova koji su predstavnici zvuka na kom je stasala jedna generacija. Pitanje je sta bi se desilo nakon 5-6 koncerata bendova slicnog zanrovskog usmerenja i da li bi glad za takvim koncertima bila utoljena kao u slucaju raznih hard rock metuzalema i HM bendova. Jednostavno, trziste je izuzetno plitko i za to nije kriv niko od posetilaca ovog sajta. Navedite mi 2 medijske kuce dostupne prosecnom srpskom domacinstvu na kom mozete da vidite ili cujete Mogwai. Ilustracije radi, pogledajte predlog najboljih (?!) 100 pesama za 2008. Radija B92, stanice koja je nekada u redovnom programu pustala Godspeed i Tortoise a danas na listi ima 4 pojavljivanja Kanye West-a. Strasno.
  • Gravatar for vasilevs
    vasilevs (gost) | 03.12.2008. 10.05.59
    Evo, zavrsavam, ne bih da ovo traje u nedogled, a moglo bi. @tozzinjo Nisam ja pomenuo ultrasegamegaturbohiper popularnost kao merilo, vec ti. Eto, ja sam nasao jedan nacin da probam izmeriti popularnost. Ti si govorio o tvom svetu, ja o mom, jedini zakljucak jeste da se u "mom svetu" koristi last.fm, a u tvom ne. Dakle, tvoj svet izbacuje Alice-a kao favorita za dobar, veliki koncert, "moj svet", valjano dokumentovan na last.fm-u kaze "dovedite Mogwai" (opet napominjem, uzeo sam ih u usta zbog nedavnog koncerta u ZG, ali od tada ih korisim vise figurativno, nego sto konkretno mislim na njih) @najgorost, Opet spominjes "univerzalnu vrednost", za koju si ranije rekao da je nema :-) Ne postoji nijedna pesma Alice Coopera koja moze lepotom prineti pesmama cak nekog prosecnog novog benda. To je moj izbor. Necu da idem na ALice-a. Kad sam isao na punk svirke, nisam isao da bih cuo dobru, lepu pesmu, vec da bih se zabavio, doziveo zurku. To moze, tako rezonujem, biti jedini motiv nekoga da ode na svirku Alice Coopera. Ja zbog takvih stvari vise ne idem na svirke :-) Nisam postao kontradiktoran sa recenicom "Popularnost bendova je irelevantna u odnosu na kvalitet", jer ta recenica, koju si lepo citirao mi upravo daje punu ogradu te dve stvari jednu od druge. Irelevantnost ne znaci da je popularan bend manje kvalitetan, vec da to nema nikakve veze. Ali odmah zatim sam nastavio "Ipak, posto pricamo o posetama na koncertima...", pa sam onda uzeo last.fm kao merilo POPULARNOSTI, a ne KVALITETA. Nevezano sa last.fm-om, potpisujem cime god hoces da je MOGWAI za 4 klase kvalitetniji bend od matorog sarlatana. Eto vidis, meni nista ne znaci songovi Alice Coopera, tako ne mogu da potvrdim da je iza njega ostalo 20 antologijskih pesama. @zoccman, slazem se u potpunosti. posebno me (nas sve) dotice srozavanje b92, koji je nekada edukovao pametne klince, a danas jeftino zadovoljava one malo glupavije.
  • Gravatar for najorosti
    najorosti (gost) | 03.12.2008. 11.48.10
    mi onda ne možemo da ravnopravno pričamo. Isto kao što ja ne mogu da pričam kako je živjeti u parizu, da li je tamo bolje ili u živjeti u bg, jer ja nisam nikad živio u parizu, ti tako ne možeš da tvrdiš ništa o tome da li alice cooper vrijedi, jer ti to nisi slušao, kontaš, a ja jesam slušao veliku većinu tog post rocka, novih indi bendova (mnoge gotivim, recimo Explosions in the Sky u posljednje vrijeme). ti si iso na pank koncerte, ali nisi išao i na rock i metal koncerte a ja sam išao i na jedne i na druge. To ti je jedan od osnovnih postulata estetike, mislim da ga je dao David Hjum - spoznati razne sisteme vrijenosti pa tek onda moci dati sud. ja iskreno vjerujem da postoji "univerzalnu vrednost", da se do nje može doći upravo na taj način. ja sam rekao da mediji forsiraju logiku da takva vrijenost ne postoji, da svi treba da gradimo životni stil koji nam se čini cool i onda u vezi sa tim slušati muziku koja nam odgovara. to je dobro za potrošačko društvo ali nije za formiranje estetskog ukusa koji može da se izvali samo ako se sluša što više, što različitijeg i to adekvatno (znači ne "naslušavati", već stvarno slušati, barem 3-4 puta). kažem vjerujem ali nisam ubjeđen da mogu da te ubjedim u sve to (Kantovo glediste) visio sam na bezbroj koncerata. da su dosli mogwai publika bi bila ko i na lambchop, sjedila bi mirno i slusala ko u teatru. za mene rock koncert bez skakanja, skandiranja i pjevanja svih pjesama je smor. a to sam ocekivao od coopera, to smo dobili od iggy-a koji nije ništa mladji, mogao si to vidjeti ako si bio. zato mislim da smo ispustili dobar provod. dakle, uzmi albume koje sam ti predložio pa kad preslušaš javi se. nema smisla do tada da pričamo. a b92 nastavlja cnn /nme praksom, nemojte da vas cudi, pa prekreno njih ide i veliki brat... naravno da takav medij neće reci klincima da je cooper ili bilo koji metal cool, escape muzike su opasne po društveni status quo
  • Gravatar for vasilevs
    vasilevs (gost) | 03.12.2008. 12.26.03
    Od kud ti ideja da ja nisam slucao pesme Alice Coopera. Navedi mi red gde sam to rekao. Neverovatno je kako su postovi kojim mi odgovarate bazirani na losem tumacenju onoga sto sam napisao. To je neozbiljno.
  • Gravatar for Mladjo
    Mladjo (gost) | 03.12.2008. 14.43.11
    @vasilevs Bravo za raspravu!
  • Gravatar for tozzinjo
    tozzinjo (gost) | 04.12.2008. 01.45.50
    vasilevs nisam uopste pokusao da osporim kvalitet mogwau..samo sam rekao da je alice cooper neosporno jedna rokenrol velicina....i ponavljam - onaj ko je u jednom periodu zaintrigirao chak i zapu samog, ne moze se reci da je neozbiljan igrach u svetu rokenrola. meshamo babe i zhabe. mogwai su dpbar bend. meni dobar, nekom odlichan. mogwai su kult bend. kao i morphine nekom (meni, eto). kao i veliki broj takvih bendova...ali alice cooper je pomerao granice svojim teatrom na bini, kada to basj i nije bilo tako uobicajeno..
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali tekstove.

NAPOMENA:

Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.

Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.

Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.

Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.

Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.