Prema studiji tela muzičke industrije IFPI koja je objavljena danas, diskografske kuće su zadržale visok nivo ulaganja u nove izvođače i marketing, uprkos dramatičnom padu prodaje izazvane smanjenom prodajom albuma usled online piraterije, piše Reuters.
U 2011. godini, ukupna ulaganja u A&R (artists and repertoire) i marketing dostigla su iznos od četiri i po milijarde dolara.
Prema studiji tela muzičke industrije IFPI koja je objavljena danas, diskografske kuće su zadržale visok nivo ulaganja u nove izvođače i marketing, uprkos dramatičnom padu prodaje izazvane smanjenom prodajom albuma usled online piraterije, piše Reuters.
U 2011. godini, ukupna ulaganja u A&R (artists and repertoire) i marketing dostigla su iznos od četiri i po milijarde dolara.
To je pad od pola milijarde dolara u odnosu na pre četiri godine, ali je u isto vreme zabeleženo i smanjenje od 16 % u prihodu od prodaje albuma koji se od 1999. godine, kada je zabeleženo rekordnih 28.6 milijardi zarade, već 12 godina konstantno pada. Prošle godine on je iznosio 16.6 milijardi dolara, a u prvih devet meseci zabeleženo je dodatno smanjenje od 1 %.
Mark Hole iz Universala, prezenter izveštaja, ipak tvrdi da ima razloga za optimizam i da veruje da će posustala industrija uskoro početi da ubire nove plodove: "Osećam da se nalazimo na prekretnici. Stiže puno novih servisa, i to onih koji zaista održavaju kontakt sa mušterijom", rekao je Hole dodajući da su nove platforme atraktivnije za korisnike od mesta na kojima se ilegalno preuzima muzika. S druge strane, tzv. major etikete su optužene da se nisu dovoljno prilagodile izazovu u vođenju biznisa koje je pred njih postavila Internet revolucija. U studiji se tvrdi da su se velike izdavačke kuće čvrsto držali etabliranih izvođača i zastarelih metoda poslovanja.
Prema ovom istraživanju, čak 70 % britanskih demo bendova želi ugovor sa izdavačkom kućom. Prema brojkama kojima raspolaže IFPI potrebno je između 750 hiljada i 1.4 miliona dolara za pozicioniranje novog muzičkog imena na tržištu. Od toga 200 hiljada dolara je kapara, 200-300 hiljada iznose troškovi snimanja albuma, između 50 i 300 hiljada se mora izdvojiti za spotove, 100 hiljada na turneje. Očekivano, najviše odlazi na marketing - između 200 i 500 hiljada dolara.
Partnerstva sa velikim brendovima, ponuda pesama za upotrebu na televiziji, filmu i u reklamama te povezivanje sa muzičarima iz drugih područja su samo neki od načina koji pomažu u promociji novih izvođača, zaključuje se u ovoj interesantnoj studiji.
NAPOMENA:
Komentari ne odražavaju stav redakcije Popboksa već je ono što je u njima napisano isključivo stav autora komentara.
Da bi vaš komentar bio objavljen potrebno je da bude vezan za sadržinu teksta, odnosno da predstavlja mišljenje o objavljenom tekstu.
Nećemo objavljivati uvredljive, nepristojne i netolerantne komentare, kao ni one čijim bi se objavljivanjem prekršio Zakon o javnom informisanju.
Ukoliko nam u komentaru ukažete na činjeničnu, gramatičku, slovnu, tehničku i sl. grešku, bićemo vam zahvalni i prosledićemo informaciju odgovornima u redakciji, ali taj komentar nećemo objaviti.
Komentare koji se tiču uređivačke politike nećemo objavljivati, sve predloge (i zamerke, pohvale...) koje imate možete nam poslati e-mailom.
Komentari
Trenutno nema komentara.
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali tekstove.